שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
סדנה יצירתית ומיוחדת המשלבת בין שני עולמות: יצירת כלי בטון ושילוב נר ארומתרפי טבעי בהתאמה אישית.
במהלך הסדנה:
- כל משתתף יבחר כלי לנר +תחתית מתוך מגוון תבניות
- נלמד את טכניקת היציקה בבטון פולימרי כל משתתף יכין את הכלים שבחר מעוצבים בהשראתו, נוסיף צבע בטכניקות צביעה שונות: כמו חלק, גרדיאנט, מארבל (שיש) ועוד.
- נעבור לשלב הכנת הנר:
• המסת שעוות סויה טבעית
• התאמת פתילות
• הרכבת פורמולת שמנים אתריים לפי ריח ותכונות שמתאימה בדיוק למה שהנשמה מבקשת: רוגע, איזון, בהירות, השראה, אהבה, קרקוע ועוד
•יצירת הנר אל תוך היצירה שלכם
במהלך הסדנה נלמד את סגולות והניחוחות של השמנים האתריים, נלמד לשלב ביניהם בצורה חכמה ומדויקת, ונבנה נר אישי שהוא גם פריט עיצוב וגם נר ארומתרפי בעל השפעה עם ניחוח טבעי ללא כימיקלים ותוספי ריח.
הסדנה תערך בסטודיו הפסטורלי שלי במבוא ביתר או בבית הלקוח בתיאום מראש.
אורך הסדנה כ-3 שעות וכוללת הפסקת קפה, כיבוד קל ובריא.















5
הגענו לסדנת טרצו בסטודיו, אני וחברה, בלי לדעת בדיוק למה לצפות ויצאנו פשוט בעננים. הסטודיו מהמם, נעים ומשרה רוגע מהרגע שנכנסים. חיה ליוותה אותנו בסבלנות ונתנה מקום ליצירתיות שלנו בלי לחץ, ועם הכוונה מדויקת בכל שלב. יצאנו עם יצירה יפה ביד ועם חוויה משותפת שהיא הרבה מעבר לסדנה ממליצה בטירוף לכל מי שמחפשת חוויה אחרת..
5
חיפשתי הרבה זמן סדנת נרות שהיא באמת על טהרת החומרים הטבעיים, והגעתי לחיה. למדנו על השמנים האתריים והיה מרתק. יצאתי עם נרות ריחניים שאני בחרתי והרכבתי לפי הצרכים שלי - מתנה מושלמת לעצמך או לחברה.
5
היה לנו מדהים! אנחנו לא מפסיקות לדבר כבר כמה ימים אחרי על כמה נעים היה לנו בסדנה כבר בטלפון חיה היתה נעימה ומזמינה והגענו לסטודיו מהמם עם ריחות ואו וחיה שיתפה אותנו גם בידע על ארומתרפיה ויצירה וגם הביאה ממש הרבה את הלב הרחב שלה לחדר הגענו 3 אחיות ואמא וזכינו לזמן איכות אמיתי, דרך הידיים והריחות פתחנו את הלב, וחיה החזיקה את המרחב בצורה קסומה ויצאנו עם נרות מדהימים שמשמחים לנו את הבית מאוד ממליצה בחום רב!
5
היה לנו מדהים! אנחנו לא מפסיקות לדבר כבר כמה ימים אחרי על כמה נעים היה לנו בסדנה כבר בטלפון חיה היתה נעימה ומזמינה והגענו לסטודיו מהמם עם ריחות ואו וחיה שיתפה אותנו גם בידע על ארומתרפיה ויצירה וגם הביאה ממש הרבה את הלב הרחב שלה לחדר הגענו 3 אחיות ואמא וזכינו לזמן איכות אמיתי, דרך הידיים והריחות פתחנו את הלב, וחיה החזיקה את המרחב בצורה קסומה ויצאנו עם נרות מדהימים שמשמחים לנו את הבית מאוד ממליצה בחום רב!
5
זו אחת הסדנאות הכי נעימות שהייתי בהן היצירה של כלי הבטון הייתה ככ מרגיעה ונעימה והשיעור בארומתרפיה בזמן הייבוש של הבטון היה פשוט תרפיה לנשמה הכנתי שמן עיסוי בעצמי ויצאתי עם שתי יצירות שאני גאה בהן? חיה את מתנה❤️
5
הייתי בסדנא של ליב חיה עם חברות וזה היה הדבר הכי טוב שיכולנו לעשות לעצמינו! קודם כל ליב חיה מדהימה היא העבירה לנו את הסדנא בצורה כל כך יפה ומדוייקת עם הסברים ומלא סבלנות ובנוסף היצירה עצמה הייתה כל כך כיפית ומספקת שווה ממש!!
5
הגענו אני וחברה לכבוד היום הולדת שלה, וזאת היתה מתנה מושלמת! חיה היתה נעימה, סבלנית, רגישה, פינקה וחשבה על הפרטים הקטנים. אפילו התפתח שיח של עומק בהפסקה עם כיבוד מפנק. הסטודיו נעים, יפייפיה ומרגיע וזאת תרפיה מטורפת. חיה ענתה על כל השאלות והסבירה על כל התהליך והחומרים. מומלץ מאוד!