שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לערב שבו נפגשים טעמים, ניחוחות, סיפורים וחיבורים יוצאי דופן.
אביטל ניצן – אמנית, יוצרת וחולמת, ואני, יהודית לוטואק – עם הלב בצרפת והרגליים באדמת ישראל, יצרנו יחד ערב מיוחד שבו המטבח מדבר צרפתית, היין שר בעברית, והאמנות מספרת סיפור אישי ואוניברסלי כאחד.
מה מחכה לכם בערב?
טעימות של יין ישראלי עם הסברים מרתקים של אביטל ניצן
ארוחה מלאה ואנינת טעם
ערב של סיפורים, חיבורים, עומק, הומור ורצון לעוד

5
ממליצה בחום על האירוח הצרפתי של יהודית! אוכל משובח, תמיד מפתיעה במנות מיוחדות וטעימות מאוד! אווירה נעימה ומהנה ממליצה לנסות את החוויה הקולינרית המיוחדת משולבת עם שלוש טעימות יין ישראלי
5
התארחתי אצל יהודית ל ״חוויה קולינרית יוצאת דופן״ משולבת עם סדנת יין ישראלי האוכל הצרפתי פשוט מושלם, ההגשה, האירוח, ההסברים, במהלך הארוחה. הכל היה מדויק - מהרגע שנכנסתי בדלת ועד שיצאתי אין מה להתבלט, להגיע להתארח אצל יהודית - פשוט חובה
5
כשהמטבח והלב נפגשים ושנייהם מעולים. יהודית מארחת מכל הלב. בסגנון ובטעם. והאוכל, אוי האוכל..... משובח שבמשובחים. חומרים טריים באיכות גבוהה, מבושלים בטיב טעם ועם כל הלב. מוגשים באלגנטיות ובנדיבות. להגיע ליהודית לכל מה שקשור לאוכל - זה ממכר. רוצים עוד ועוד. התארחנו בסדנה "אירוח צרפתי ,יין ישראלי ומה ביניהם" הארוחה היתה מפנקת במיוחד, עם מוסיקת רקע מקסימה, יין מותאם והאוכל מוכן תוך התחשבות מעולה המגבלות ובטעמים האישיים של כל משתתפי הארוחה. מומלץ בחום - ואם היו יותר מ 5 כוכבים - הם מגיעים ליהודית
5
הגעתי לארוחה אצל יהודית וכשנכנסתי הביתה, חוץ מהשולחן שהיה מסודר לא היה זכר לארוחה. הכל נקי, הכל במקום ולא רואים כלום. כשהוזמנתי לשבת ליד השולחן התחלנו בכוס יין ואחר כך... התחילו לצאת הסלטים מהמקרר. צבעונים ומטובלים בטוב טעם. סיימנו לאכול וקיבלנו את המנה העיקרית, לא לפני שקיבלנו הסבר מה הולך להיות. היה שפע וטעים מאוד. מומלץ בחום
5
ערב נפלא וקסום, פרי הפקתה ומעשה ידיה של יהודית, ממליץ בחום לכל מי שמחפש חוויה ייחודית של אוכל צרפתי, מלווה ביין טוב ובהסברים על מקור האוכל ,פשוט תענוג צרוף, מומלץ מאד למי שמעוניין להעביר ערב חברתי וחברותי בחברת חברים. יהודית, את פשוט אלופה
5
היתה חוויה קולינרית צרפתית טעימה. היין שדרג וגם הסיפורים תענוג
5
השתתפתי בארוחה מדהימה יחד עם טעימת יין ממליץ בחום
5
האירוח בהתחלה לא נשמע זול אכל כמו כן הוא - אירוח, לא ארוחה. אירוע שנמשך גם מספר שעות עם אנשים מעניינים וחוייה קולינרית שונה ממה שפוגשים במסעדות. המנות מדודות אבל כאלה שהשאירו אותי שבע במדוייק. היין איכותי ונבחר כדי שיתאים ללוות כל מנה. וכן יש תוספת למי שצריך (אם לא חיסלו הכל) האירוח לבבי וכולל גם את הסיפור מאחורי הארוחה
5
Highly recommended. It was a wonderful evening - it was fascinating learning about wine, eating French cuisine and meeting new and interesting people.
5
השתתפתי בערב משובח ואיכותי ששילב ארוחה מלאה אנינת טעם פרי ידיה של יהודית וטעימות של יין ישראלי עם הסברים מעניינים ומרתקים על היין מפיה של אביטל ניצן. מעבר לשילוב המנצח של שתי נשים אלה, הן הצליחו להעביר ערב שכולו היה באווירה כיפית, סיפורים של כל אחת מהמשתתפות האיכותיות, שיחות עם הומור, עומק, עניין ורצון לעוד. תודה יהודית ואביטל ?