שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
סדנאות קדרות על האובניים / פיסול בעבודת יד, בממלכה הקסומה שלי בגבעת ניל״י
מזמינה אתכם לשעתיים של תרפיה, התקרקעות ויצירה בחומר,
בסטודיו פסטורלי מלא בצמחים שמשקיף על חוות סוסים 🙂
חוויה מדהימה ומגבשת לזוגות, קב' חברים, הורה וילד, משפחות…
כל אחד יוצא עם כלים מיוחדים מעשה ידיו, שילוו אותו לשנים רבות!
יש אפשרות למשלוח לכל רחבי הארץ – בתוספת 60₪
♥
לתיאום מועד שאינו כתוב באתר יש ליצור קשר איתי בווצאפ 🙂













5
היתה לנו סדנה מדהימה! חן מהממת עדינה ומסבירה במלא סבלנות, היה ממש כיף והמקום מקסים, מחכים בציפייה לראות את הכלים אחרי שריפה, תודה רבה לך על החוויה!
5
ואווווו היה פשוט מדויק ומושלם !!!!!! חן מהממת וכל כך נהננו וצחקנו. הכנו כלים מהממים ומחכים בציפייה לראות את התוצר הסופי .
5
הגענו אחי ואנינכדי לחגוג יום הולדת 80 לאבא שלנו. איזו חוויה מופלאה. ההתנסות בחימר ובאבניים היא חוויה מרתקת ומעצימה. חן עצמה מארחת ומדריכה נהדרת. סבלנית, נעימה ומסבירת פנים באופן מיוחד. שווה להגיע לסדנה גם אם זה רק כדי לפגוש אותה :)
5
חן מקסימה. היא הסבירה לנו הכל בסבלנות, נתנה תחושה נעימה לאורך כל הסדנא. נהנינו מאוד! היה כיף ומצחיק
5
היינו היום בסדנת אובניים זוגית אמא ובת, התנסות ראשונה של שתינו באובניים. הסדנה היתה מעבר לכל הציפיות שלנו. חן מקסימה, חברותית, נעימה ומקצוענית והקפידה ללמד כל שלב עד שהבנו, בנעימות וסבלנות אין קץ? נהננו מכל רגע ואין ספק שנחזור??❤️ ממליצות בחום✨✨✨
5
היה ממש מקסים ונעים. הגענו 3 אחיות ואמא , לחגוג יום הולדת. חן הייתה מקסימה ונעימה , הסבירה לנו ויצרה יחד איתנו. ממש חוויה טובה ומוממלצת בחום כפעילות שוברת שיגרה
5
הזמנתי סדנת קרמיקה אצל חן המקסימה לכבוד יום ההולדת של דנה הבת המהממת שלי וצרפתי את מאיה הבת המהממת השנייה שלי, היה כיף, נעים ומלמד, חן יצרה אווירה נעימה נתנה ידע ותחושה של עוד , בקיצור, מומלצת ביותר?
5
לחן המדהימה , תודה רבה על האירוח החם ועל הסבלנות הגענו לחגוג יום הולדת לבעלי ויצאנו מרוצים מאוד ממליצה בחום תודה רבה ❤️
5
חוויה מרגשת עם הילדים שלי ואין לתאר את הקסם של חן ??
5
ממליצה בחום, עשינו סדנא זוגית והיה מאוד מהנה, חן מקסימה ומסבירה מעולה