שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
יש ציורים שפשוט עושים חשק לגעת בהם. הציורים האלו שנראים עם עומק, תנועה ושכבות של סיפור.
בסדנה שלי, אתם הולכים ללמוד בדיוק איך לעשות את זה.
נצא למסע קצר ומרתק שבו נלמד לשלב שכבות צבע, ליצור תבליטים וטקסטורות מיוחדות, ולהביא את הקנבס לחיים.
-
- חוויה חושית ומשחררת שמתאימה ליחידים, זוגות או קבוצות חברים.
- הדרכה צמודה באווירה פתוחה ובגובה העיניים.
- אין צורך בידע בציור – הטכניקה בנויה כך שכל אחד מצליח!
אל תגידו "אני לא יודע לצייר" לפני שניסיתם את זה. מחכה לכם לחוויה של צבע וחומר!
הסדנה מתקיימת בבניין הסטורי מרהיב ביופיו
הסדנה מתאימה מגיל 12, לזוגות, יום הולדת ,גיבוש וכו
מיקום: בית אות המוצר הירושלמי, דרך חברון, ירושלים









5
כל כך נהננו הציור יצא ברמה גבוהה ברמה של גלריה!!! היה אווירה נעימה והסברת כל כך בסבלנות היית בשבילנו במקסימום בוודאי שנחזור שוב
5
וואו הגענו קודם כל חיוך ענק ומילים מדרבנות ומשמחות, התחלנו את היצירה עם המון חששות הרגעת אותנו ותמכת באנו לאורך כל הדרך, גרמת לנו להרגיש שאנחנו טובות במה שאנחנו עושות ונתת לנו ביטחון על הדף, נהנינו ממש להסתכל על התוצאה ועברנו תהליך תוך כדי ואנחנו מודות לך כל כך שמחנו להכיר ❤️
5
הייתה לי חוויה מדהימה בסטודיו הכנתי ציור לבית שלי בהדרכה של לאה למדתי טכניקה מאוד מעניינת ונהנתי מאוד ממליצה מאוד
5
אם אתם מחפשים סדנה כייפית עם משמעות זה בדיוק בשבילכם באנו לסדנה בחי שום ידע והופתענו מהתוצאה!!! שווה ביותר סדנה עם סבלנות ורוגע!!! אין עליך לאה!!!
5
השתתפנו בסדנה מדהימה!!! הכנו ציורים במו ידיינו לבית ויצא פשוט יפהפה!!! אווירה היתה רגוע וסבלנית היה לנו מאוד כיף תודה רבה לאה!!!
5
השתתפנו בסדנה של לאה אני ונכדה שלי היה כל כך מהנה ליצור וללמוד !!! המקום יפההה ממליצה
5
נהנתי מאוד בסדנה,אהבתי מאוד לעבוד עם טקסטורה ולגלות מה אפשר ליצור תודה רבה
5
היה לי כיף לצייר !!! יש מגוון חומרים מגניבים בסטודיו ואווירה טובה !!תודה לאה
5
ממליצה על הסדנה הזאת!!! רציתי להכין משהו יפה לבית שלנו,בעזרת לאה קיבלנו הכוונה מדויקת למה שרצינו!!! היה כיף מעורר השראה ויש בסטודיו כל כך הרבה דוגמאות
5
הייתה לי חוויה פשוט חלומית!!! לאה הסבירה כל כך טוב!!! בסבלנות אני כל כך מרוצה מהתוצאה ממליצה בחום על הסדנה