שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
בסדנה נצייר ציורים מרהיבים בשיטה יחודית
Wool Watercolor Painting.
ציורי צמר עושים ללא מחט וללא מים וסבון (בשונה מליבוד רטוב או יבש). נשתמש בצמר מרינו הכי דק ורך במגוון צבעים רחב,נלמד איך בעזרת אצבעות שלנו וצמר אפשר לצייר בדיוק כמו עם מכחול וצבע. הטכניקה הזו מאד נעימה,עדינה, לא דורשת ידע או מיומנות קודמים. לאט לאט וברכות נוצרת תמונה מהרבה שכבות דקיקות, נבנה עומק ודיוק, נרקמת אווירה ונשימה. ובסוף התהליך תמונה מקבלת מסגרת ומוכנה לתליה. זמן פעילות כ2,5-3 שעות עם הפסקה קטנה באמצע.
❗️סדנה תתקיים בהרשמה של 4 משתתפים לפחות❗️
Wool Watercolor Painting.
ציורי צמר עושים ללא מחט וללא מים וסבון (בשונה מליבוד רטוב או יבש). נשתמש בצמר מרינו הכי דק ורך במגוון צבעים רחב,נלמד איך בעזרת אצבעות שלנו וצמר אפשר לצייר בדיוק כמו עם מכחול וצבע. הטכניקה הזו מאד נעימה,עדינה, לא דורשת ידע או מיומנות קודמים. לאט לאט וברכות נוצרת תמונה מהרבה שכבות דקיקות, נבנה עומק ודיוק, נרקמת אווירה ונשימה. ובסוף התהליך תמונה מקבלת מסגרת ומוכנה לתליה. זמן פעילות כ2,5-3 שעות עם הפסקה קטנה באמצע.
❗️סדנה תתקיים בהרשמה של 4 משתתפים לפחות❗️















5
הייתה סדנה מופלאה! הזמנתי סדנה משפחתית עבור 7 משתתפים בגילאים שונים כולל ילדים וכולם נהנו.
5
בת שלי השתתפה בסדנה של אלינור וחזרה מאד מרוצה. גם השיטת ציור מאד יחודית וגם הייתה אווירה נעימה, אלינור מסבירה ועוזרת וגם מאד סבלנות . נבוא שוב, הפעם ביחד?
5
נהניתי כל כך מהסדנה! אלינור אישה ומורה מקסימה, סבלנית וכל כך מוכשרת. האופן שבו העבירה את הסדנה והאווירה הנעימה, היו מעל ומעבר לציפיות שלי. היה מושלם!
5
תודה אלינור, נהנו מאד! אנחנו מאד אוהבים יצירה והיינו בהרה סדנאות שונות וזאת סדנה פשוט מושלמת. נשמח לבוא שוב.
5
תודה אלינור, נהנו מאד! אנחנו מאד אוהבים יצירה והיינו בהרה סדנאות שונות וזאת סדנה פשוט מושלמת. נשמח לבוא שוב.
5
הגענו 4 נשים, נהננו מסדנא מיוחדת ומגוונת . אלינו היתה מקסימה וסבלנית . יצאנו עם תוצר מקסים וסקרנות לעוד. סדנא מומלצת בחום.
5
היה מאוד כיף מעניין ומיוחד. אלינור מקסימה. תודה!
5
סדנה מעניינת ומיוחדת, אלינור מקצועית,סבלנית והתוצרים יצאו מאוד יפים .
5
הבת שלי מאוד אוהבת ללכת לסדנאות של אלינור
5
היינו היום בסדנא אצל אלינור. היה נפלא. רגוע ומלמד וביתי יצאה עם תוצאה מקסימה שהיתה מאוד מרוצה. התהליך היה מקסים ומרגיע. מומלץ בחום