שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
סדנת צמות להורים שרוצים ללמוד את הצמה הסינית כמו שצריך!!
מתאים לילדות מגיל 4 ומעלה
לומדים את הצמה הקלאסית , צמה סינית עם קוקו, צמת קשת וצמת דג
מלא טיפים אישיים לכל ילדה והורה
סדנה שבו לומדית איך לתמודד עם צמות ליום יום
איך לסרק נכון
איך לפרק קוקו נכון
איך לעמוד נכון ואיך לעבוד יחד כצוות
הכי חשוב זה זמן איכות בין הורה לבת שנשאר גם אחרי (:
למי מתאים?
שיער מתולתל
שיער דק
שיער עבה
שיער ארוך
כל זוג של הורה ובת מקבל ערכה מתנה וסרטונים
מחכה לפגוש אתכם (:
נ.ב
רוצים שאגיע אליכם?
ארגנו כמה זוגות, שלחו הודעה לווטאפ ונקבע בזמן שלכם (:
















5
חוויה מדהימה ,בהחלט סדנה טובה ממש ולכל אמא שחושבת שזה גדול עליה,בתיה המקסימה מסבירה הכל בצורה מקצועית וסבלנית והכי חשוב מצחיקה תודה רבה לך על האירוח🙂
5
היה מקסים, מאיה ואני נהננו מאוד! בתיה מקסימה ומתאמצת, מקצוענית אמיתית והכי חשוב, הצלחתי!! תודה רבה
5
הייתה סדנה מאד נחמדה. בתיה השקיעה בהדרכה. עלמה הבת שלי מאד נהנתה. הסדנה טובה לא רק לאימהות ולבנות אלא גם לאבות ובנות :)
5
נהננו מאוד מבתיה היקרה ומזן איכות של אמא ובת. למדנו המון , אווירה נעימה מאוד.
5
זמן איכות גם לאב ובתו בתיה הסבירה מצוין עם סבלנות רבה, נהנו מאוד , מומלץ בחום.
5
ביום שישי אני והבת שלי בת ה 10 הינו בסדנת צמות המקסימה אצל בתיה המקסימה🤗. סדנה מאוד מועילה ומענינת! סדנה מאוד איכותית! לא רק מאוד נהנו ולמדנו הרבה במהלך הסדנה, גם אחריה קיבלנו הסבר מוקלט על המנות שלמדנו. ממליצה בחום 🥰
5
היתה סדנא מקסימה בתי ואני נהננו וגםלמדתי לקלוע מספר צמות וכמובן זמן איכות עפ בתי. בתיה מאוד סימפטית עם המון סבלנות וגישה לילדות ואמהות מתקשות😉 בטוח נחזור שוב לסדנת המשך תסרוקות/איפור
5
הייתי בסדנא עם ביתי בת ה 9, היה ממש כיף, למדתי לעשות צמות חדשות. הבת שלי מאוד נהנתה להיות דוגמנית שיער ויצאה עם שתי צמות מהממות וערכת אביזרים. מומלץ בחום!
5
מומלץ ממש. היה סופר כיף. בתיה מקסימה, נעימה, סבלנית, עם גישה נכונה לבנות והסדנה שלה סופר כיפית! אהבנו ממש !
5
ממש ממש נהננו! בתיה מקסימה, ועזרה לי סופסוף להבין איך לעשות את כל הצמות שהבת שלי ככ רוצה. בסוף הבת שלי אמרה שהיא רוצה שנחזור שוב, וביקשה לשלוח לגננת את כל התמונות כדי שתספר לילדים האחרים. ממליצה בחום!