שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
סדנת קדרות בקבוצה (עד 4 משתתפים )
שעתיים של אסקפיזם., נלוש את החומר , ניגע , נרגיש וניצור על האבניים כלים
טעימה קטנה מעולם החומר הנפלא .
אין צורך בניסיון. מתאים לכל אחד ואחת.
הסדנא מלווה בהדגמות וקנקן תה. (:
רצוי להגיע בבגדיי עבודה/מכנס ארוך/נעליים סגורות
את הכלים שיצרתם תקבלו לאחר שלושה שבועות והם כמובן יתאימו לשימוש באוכל ומדיח.
הסדנה מתקיימת במינימום 2 מששתתפים
הסדנה מתקיימת במינימום 2 מששתתפים
תוכלו לחוות שיעור מהנה בו תוכלו לבחור בין לעבוד על הגלגל או לפסל או להכין כד בעבודת יד בטכניקות שונות. משך השיעור כשעתיים וחצי וכולל חומר , שריפה ראשונה של הכלים שתיצרו וכיבוד קל.
אין צורך בידע מוקדם , תקבלו הנחיה מלאה ותגלו עולם חדש .
מינימום לקיום סדנה 4 משתתפים
תנאי הביטול הם עד 72 שעות לפני הפעילות










5
סדנה מלמדת שבאים לעבוד בה בידיים. מירב סבלנית וחונכת לאורך כל הזמן, כך שהתוצרים יוצאים ברמה הגבוהה ביותר. ממליץ מאוד לזוגות ללכת לחוויה מגבשת ומלמדת.
5
היינו בסדנה של מירב והיה לנו חוויה מדהימה! זה היה הפעם ראשונה שלנו לעבוד עם חימר וגלגל. התחלנו עם הסבר קצר של מירב על הסוגי חומרים ואז התחלנו לעבוד, כל אחד הכין שתי כלים. מירב הייתה מאוד נחמדה ונעימה והסבירה בסבלנות. מאוד ממליצה!
5
הגענו ולאחר הסבר קצר של מירב התחלנו לעבוד. מירב הייתה מאוד נעימה והסבירה בסבלנות והייתה עם כל אחד מאיתנו בקצב שלו. היינו על שני אובניים, האחד יושב עם מירב על הגלגל והשני משחק עם החומר בעצמו, ומדי פעם מתחלפים. הייתה חוויה ראשונה כיפית מאוד לשנינו וגם לא התאפקנו ורכשנו כוסות מהסדנא של מירב. כל אחד מאיתנו הכין שני כלים מיוחדים מאוד, שחררנו את הרעיונות שבאנו איתם מהבית והתמסרנו למלאכה, ממליצים לכם גם… היה נפלא
5
היינו בסדנה אצל מירב. איזה כשרון! היה לנו חוויה מדהימה, ממליצה מאוד
5
סדנת אובניים מדהימה עם מירב, ממלימצה בחום לסדנה משפחתית ועם חברים נהנינו מאוד !!