שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
סדנת קרמיקה פריסטייל – עבודה ידנית בשילוב יציקות
סדנת פריסטייל היא סדנה קבוצתית, המשלבת בין פיסול ויצירה בעבודת יד לאלמנטים של יציקות קרמיקה – ליצירת פריט ייחודי בעיצוב אישי.
במהלך הסדנה תתנסו במגוון טכניקות לבחירתכם: פיסול ידני, בנייה בחימר, עבודה עם טקסטורות, שילוב יציקות, ותיצרו תוצר שמבטא את הסגנון האישי שלכם.
אין צורך בניסיון קודם, מתאים לילדים החל מגיל 5.
בסדנה תקבלו ליווי והכוונה לצד הרבה מקום לחופש יצירתי והתנסות.
הסדנה כוללת את כל החומרים והצבעים, ובסיומה היצירה נשארת אצלנו בסטודיו לתהליך מקצועי של 2 שריפות בתנור קרמי. לאחר חודש התוצר מוכן לאיסוף – עמיד לשימוש יומיומי ומתאים למדיח, מיקרוגל ותנור.
















5
סטודיו יפהפה, אווירה טובה ושרון פשוט מקסימה. נהנינו מכל דקה.
5
עשינו ערב חברות בסדנה והיה פשוט מושלם. צחקנו, יצרנו ויצאנו עם מזכרת מהממת.
5
אחת הסדנאות הכי כיפיות שהייתי בהן לאחרונה. משלב יצירה, רוגע והמון מקום לדמיון.
5
חוויה מיוחדת, מקורית ומלאת השראה. ממליצה בחום לכל מי שמחפש פעילות קצת אחרת.
5
היה ממש מושלם, ללא ספק נחזור שוב לסטודיו של שרון
5
הגענו לסדנה לכבוד יום הולדת שלי, והייתה הצלחה מטורפת. כולם יצאו מרוצים.
5
לא ידעתי שאני יודע לפסל, שווה ברמות!!!
5
הייתי כבר בכמה סדנאות קרמיקה, אבל זאת פשוט כל כך שונה מיוחדת וחוויתית. אהבתי במיוחד את העבודה עם הטקסטורות והיציקות, זה פעם ראשונה שהתנסתי בזה ולא ראיתי עוד סדנה כזו. שרון הייתה מקסימה וחשבה ביחד איתנו על רעיונות יצירתיים.
5
הגענו מהדרום לסופש בתל אביב, ובחרנו לשלב את הסדנה של שרון בשישי בבוקר. שרון מקצועית ברמות, נעימה ומסבירה בצורה מעולה. בסטודיו יש תחושה ביתית ומזמינה לעבוד בצורה יצירתית.
5
עשינו סדנה קבוצתית והיה פשוט מושלם. כולם נהנו, גם מי שבדרך כלל ״לא יצירתי״ בכלל. היה כיף לראות כמה אפשר ליצור בכמה טכניקות שונות, ואיך כל אחד יכול לקחת את זה למקום שלו. ממליצה ללא ספק!