שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
Tune & Heal היא סדנה חווייתית עמוקה המשלבת שטיפה אנרגטית וסשן סאונד הילינג, שנועדה לאפשר לגוף ולנפש “ליישר תדר” – להתנקות, להשתחרר ולחזור לעצמם.
השטיפה האנרגטית – חוויה עוצמתית ורכה על פי שיטתו של ד״ר נאדר בוטו מסייעת לחדש זרימה ולשחרר חסימות; בשילוב עם הצלילים המרפאים מתאפשר תהליך ניקוי ויסות והרפיה עמוקים – גם פיזי וגם רגשי.
משתתפים מספרים כי זו הייתה “חוויה מטלטלת ומרגשת”, אחרים מתארים רגע שבו “וואלה, זה עבד”, והם ממש הרגישו את זה… ואחד המשתתפים תיאר: “חמש הרגשתי שאני פורקת מטען מיותר. זה היה משחרר, מרוקן, ממלא, נעים ומסקרן…”
הסדנה מתאימה לכל מי שמרגיש עומס בגוף, תקיעות, שחיקה רגשית או צורך בהטענה פנימית.
היא מאפשרת עצירה אמיתית, ניקוי עומק וחיבור מחודש.ֿ
בהנחיית שלומית סמילנסקי וקרן שני – מטפלות מנוסות , משלבת הסבר והקשרים לתהליך המועבר בסדנה, כזה שמאפשר למשתתפים הבנה מעמיקה יותר על השפעת הארועים הרגשיים שלהם על הגוף.
אורך הסדנה כשעתיים וחצי עד שלוש, תלוי במספר המשתתפים.
הסדנה מתקיימת באופן קבוע פעמיים בחודש ברמת גן, ובכל רחבי הארץ על פי דרישה. ניתן להזמין לארוע פרטי לקבוצות קטנות וגדולות וכן לתהליכים זוגיים אינטימיים.
יש אפשרות לסדנה פרטית ל2 משתתפים ומעלה, תוכלו לכתוב לי בווצאפ לתיאום 🙂
שימו לב הסדנה מתאימה לכל גיל ולכל מצב רפואי מלבד: נשים בהריון, חולי אפילפסיה, רקע של ארוע מוחי או הפרדות רשתית



5
לא ציפיתי בכלל לעוצמות שחוויתי ממליצה מאוד...
5
הייתה חוויה מיוחדת במינה , כבר בכניסה האנרגיה שהייתה בחדר הייתה מרגיעה ונעימה קרן ושלומית יחד זה שילוב מנצח של חוויה מאוד עמוקה, ומשחררת , השילוב של שני אלמנטים בערב אחד זה וואו , היה מדוייק !!! ממליץ בחום על הסדנה.
5
הגעתי בסקרנות רבה למרחב המרפא והנעים שיצרו קר ושלומית. יצאתי בתחושה שאני מרחפת. היה פשוט מדהים. חוויה מיוחדת ועוצמתית. תודה על המרחב הזה.
5
לא ידעתי למה לצפות. מכירה את קרן היכרות מוקדמת וידעתי שיש על מי לסמוך. הגעתי עם כאב בעורף. המרחב היה נעים ומזמין. במהלך החלק הראשון כשקרן טיפלה בי, הרגשתי את הכאב שקיים בי ושיוצא ממני וכמובן בכיתי. זה היה כואב, זה היה משחרר, זה היה מרוקן, אבל זה בעיקר מילא אותי והכאב עבר! יצאתי בתחושה שכל הזמן יש מה ללמוד ועל מה לעבוד. הסאונד הילינג הוסיף לרוגע שאחרי הבכי וההתפרקות וכל הצלילים חדרו לתאים בגוף. כמה זה חשוב! והדינמיקה עם שלומית והנשים בסדנה היתה טובה מאד, וקרן - את מטפלת בחסד♥️.
5
הגעתי ללא ציפיות ויצאתי "כמו חדש". קרן מקסימה ומקצועית. ממליץ בחום!
5
האמת שלא ידעתי בדיוק למה אני מגיעה אבל הרגשתי שהסדנה תחבר אותי רגשית לעצמי ותטעין אותי באנרגיה. עברתי חוויה עוצמתית ומרתקת והרגשתי שחרור חסימות פיזיות ורגשיות שהיו לי. יצאתי בתחושה מדהימה שליוותה אותי גם ימים שלמים אחרי. תודה קרן ושלומית??
5
המתנה הכי גדולה שהענקתי לעצמי! מאז ערב הסדנה אני באורות היה עוצמתי מאוד. הגעתי עם כתף קפואה שמאוד כאבה, מיגרנה שנמשכה כמה ימים… לאחר הסדנה במשך כמה ימים הכל כאב יותר ופתאום משהו נפתח השתחרר התודעה הפכה צלולה יותר. התחברתי לעצמי ואל הילדה שבי. שלומית וקרן אפשרו מרחב מרפא מכיל ונטול ביקורתיות ושיפוטיות ? גדולות מהחיים ♥️