שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
הצטרפו אלינו לסדנת שף מטבח איטלקי !
כ3.5 שעות של שיכרון חושים
הסדנה כוללת:
*הכנת בצק פסטה עבודת יד
*הכנת סוגי פסטות טריות במו ידכם: פסטה צבעונית, פטוצי'יני, פנה, פרפלה.
*הכנת רביולי במילויים שונים ומרעננים
*הכנת ניוקי תפוחי אדמה שנאפו בטאבון אבן איטלקי
* בתום הסדנה תתקיים ארוחה משותפת הכוללת את כל התוצרים שהכנתם במו ידכם.
עלות 289₪ למשתתף




5
זו הפעם השנייה שאני מגיעה לסדנה בסטודיו דה בר (אחרי הפעם הקאשונה שהייתה מוצלחת במיוחד). המקום קסום, אינטימי ומיוחד, הייתה סדנה איטלקית חווייתית, טעימה בטירוף, ממליצה בחום!!!
5
מקום נפלא נעים איכותי לסדנאות פסטה או שוקולד, הדרכה, הסברים, בישול ,ואוכל טעים שאנחנו יצרנו, היה תענוג.
5
We was here on the team building event, and it was amazing! The place literally looks like small Italy. We tried fresh pizza from oven, learned how to made pasta and niocci, and of course eat it. Owners super nice and very talented guys. Worth to visit. Also they are making a super nice deserts ?
5
בלב כפר חסידים מצוי הסטודיו שבפתחו גינה פסטורלית ושולחנות ערוכים. בעלי המקום מקסימים ומארחים בלב רחב. חזרנו פעם שלישית, בכל פעם לסדנא מסוג אחר בה התנסנו בהכנת פסטה על סוגיה, ניוקי וריזוטו. הכל בטוב טעם ובנדיבות, עם הדרכה צמודה, שמירה על ניקיון וכשרות. חווייה מומלצת לקבוצות ומשפחות. מתאים גם לילדים ונוער.
5
חוויה נהדרת ממש, הצוות היה נעים ונחמד. הסבירו הכל בכיף ןסבלנות והכי חשוב שהייתה אווירה טובה ואוכל נהדר!
5
הגענו מירושלים ליום גיבוש, רוב הקבוצה הייתה גברים וכולם פשוט נהנו להכין, נהנו מהאווירה, נהנו מהאוכל שיצא.. שרון וערן היו ככ נעימים, נחמדים וסופר שירותיים פשוט היה מקסים! המקום יפהפייה ונוח ללא ספק חוויה מושלמת :)
5
היינו בסדנת בישול איטלקי, והיה ממש כיף, מלמד וטעים. הכנו פסטה (בצק+ לעבוד עם מכונת פסטה + ליצור סוגי פסטה שונים). וניוקי שיצא טעים ברמות והיה השוס של הערב! כל זה באווירה טובה וכיפית, נהננו ממש! בין לבין אכלנו פיצות מהטאבון שהיו מושלמות, ובסוף ישבנו כולם לאכול את הפסטות שהכנו + קינוח. טעים, כיף, מלמד. מומלץ מאוד.
5
אלופים !! חוויה מהפנטת ומגבשת את הקבוצה. הרבה זמן לא נהנתי ככה. תודה לערן על הכל!
5
חוויה מקסימה ופסטורלית.הסדנא הועברה בצורה מושלמת והאוכל היה מעולה.. מומלץ בחום!
5
הגענו לערב גיבוש והיה פשוט נהדר, הצוות באמת משקיע את כל כולו כדי שתהיה חוויה מושלמת.