שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
מה לומדים להכין תכלס?
1. ציר ראמן
2. שמן ארומטי
3. טארה- בסיס הטעם של הראמן
4. אטריות ראמן
5. תוספות מיוחדות.
בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על ראמן ויש אפילו קבוצות פייסבוק ועמודי אינסטגרם שכל מטרתם היא מציאת מנת הראמן המושלמת.
מה לעשות, ישראל היפה שלנו איננה יפן ולכן הטעמים פה המרכיבים והאיזון של המנה המטריפה הזו הכל שונה.
בסדנה הקצרה שלפניכם, שלוש שעות בהם נעשה יחד קפיצה ליפן, נלמד תיאוריה והיסטוריה וכמובן נבצע בעצמנו מסורות שונות הקשורות במנה הזו עד שבסוף הסדנה לכל אחד יהיה מנת ראמן מפנקת מעשה ידיו להתפאר.
נקודת המבט שלי על המטבח הוא שכשאנחנו יודעים מאיפה המסורות מגיעות קל לנו יותר לבצע אותם ולקחת מעין "בעלות" על הידע לכיוון שמדויק לנו.
הסדנה מתאימה למתחילים ולסקרנים.
הסדנה עמוסה בהמון ידע וטכניקות, כדאי לבוא רעננים 🙂
5
“סדנת ראמן פשוט מושלמת! יצאנו מפוצצים ושמחים. בתיה עושה אווירה מדהימה וגורמת לכל אחד להרגיש שף. לגמרי חוזרים שוב.
5
חיפשתי חוויה זוגית קצת אחרת, ומצאתי אותה אצל בתיה בנשר. מהרגע שנכנסנו לסטודיו הקטן והחמים שלה הרגשנו בבית. היא לימדה אותנו כל שלב בהמון תשומת לב מהבסיס של הציר ועד ההגשה. קצת הופתענו מכמות המידע, אבל זה הפך את הסדנה למעשירה במיוחד. יצאנו עם תחושת הצלחה ועם קערות ראמן פשוט נהדרות.
5
אחלה סדנה, אחלה מדריכה. למדנו, עבדנו, אכלנו טוב. מה צריך יותר?
5
אני מת על ראמן ויצא לי לאכול ביפן כמה פעמים. הופתעתי כמה הסדנה של בתיה מדויקת בטעמים. חוויה מצוינת.
5
הגענו כמשפחה לסדנת ראמן פרטית, וזו הייתה פעילות מושלמת לחופשה. הילדים היו בעננים! (בני 8,11,15) רק כדאי לדעת שיש חלקים בסדנה שהם קצת יותר טכניים, אבל בתיה מצאה דרך לשלב את כולם. האוכל בסוף? פשוט חלום.
5
סדנת ראמן מוצלחת ומיוחדת! הסטודיו של בתיה בנשר אינטימי וביתי, וזה יצר אווירה כיפית וקרובה. חשוב להגיד שהסדנה הייתה טיפה ארוכה יותר ממה שציפינו, והיינו שמחים לעוד כמה הפסקות קטנות — אבל כל רגע היה מלא תוכן שימושי וטכניקות שלמדנו בפעם הראשונה. בסוף אכלנו קערת ראמן מושלמת שהכנו בעצמנו, והתחושה הייתה שווה הכול. למרות האורך, זו אחת הסדנאות הכי טובות שהיינו בהן. מומלץ בחום.
5
חברים! אתם חייבים את הסדנה הזו! אתמול היינו אצל בתיה לסדנת ראמן בסטודיו -בית שלה שלה בנשר ואנחנו עדיין בעננים. האירוח מרגיש כמו הסדרה "בואו לאכול איתי" האווירה הייתה מושלמת. מוזיקה מרימה, ווייב קליל ומצחיק, והסברים בול. לא מפסיקים להתפעל מטכניקות שלמדנו ומהטעמים שהצלחנו להוציא. המשפחה בבית התעלפה מהתוצאות! ממליצה, ממליצה, ממליצה!
5
איזו חוויה! צחקנו, בישלנו, טעמנו… ויצרנו ראמן טעים מממש. בתיה פשוט אלופה. ממליצה מכל הלב.
5
הגענו לסדנה זוגית וזו הייתה אחת החוויות המיוחדות שעשינו יחד. בתיה קיבלה אותנו בסטודיו הביתי שלה בנשר עם אנרגיות מדהימות, הסבירה כל שלב בסבלנות והפכה את התהליך לכיף אמיתי. הכנו ראמן מאפס, כולל מרק, טופינגים ואטריות טריות. יצאנו גם שבעים וגם עם תחושת הצלחה
5
עברנו אצל בתיה סדנת ראמן שפשוט עשתה לנו את השבוע. זו הייתה חוויה שלמה: מהקבלה החמה, ההסברים הברורים, והדיוק המדהים בכל שלב. ממש ניכר שבתיה מביאה איתה ידע עצום מהעולם הקולינרי, ומה שמדהים זה שהיא מצליחה להעביר את הידע בגובה העיניים, עם חיוך וקלילות. למדנו על סוגי צירים, דרכים מגניבות לתבל נכון, שילובי טעמים והכנת כל המרכיבים מאפס. בסוף ישבנו לאכול קערת ראמן כזו טעימה שלא האמנו שאנחנו הכנו. אין ספק שנחזור לעוד סדנאות.