שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
בואו להצטרף לסדנה קבוצתית של ציור בצבעי מים בטבע!
אם אתם רוצים לעצור רגע את השגרה, לצאת לטבע, ליצור יחד במדיום המדהים שהוא צבעי מים ולהנות מחוויה קצת אחרת – זו הסדנה בשבילכם
היוש! אני אליאנה, ואני ציירת בצבעי מים. מהרגע שהתחלתי לצייר, אחת החוויות האהובות עליי היא לקחת איתי ציוד ולצייר בטבע, ישר מהנוף מולי. החלטתי לקחת את האהבה הזו וליצור סדנה שתנגיש לכם את הנושא של ציור בטבע, ותאפשר גם לכם לחוות אותה ולהתאהב
הסדנה מתאימה לזוגות לדייט יצירתי, חברות שרוצות בילוי קצת שונה, דייט אמא ובת או כל שילוב משפחתי אחר, חגיגת ימי הולדת, וגם למשתתיפם שרוצים לבוא סולו ולצייר באווירה נעימה, קלילה ומקרבת.
נפגש בלוקיישנים יפייפים בטבע, נפרוס מחצלת ונשב מול הנוף הפתוח.
במהלך הסדנה נלמד בצורה פשוטה וכיפית:
🎨 טכניקות בסיס בצבעי מים, ושלבי הציור
✏️ איך לפשט נוף לציור סקיצה נעים לעין
🌊 עבודה עם מים, שכבות צבע וטקסטורות
🌿 טיפים לאיור נופים ואווירה
אין צורך בניסיון קודם – הסדנה מתאימה גם למי שלא ציירו מאז בית הספר 💛
המטרה היא להנות, להשתחרר, להתחבר ליצירתיות וגם ללמוד איך לצייר בצבעי מים, כדי שתוכלו לשחזר את החוויה הזו גם בעצמכם ולצאת לצייר בטבע. ובונוס? תצאו מהסדנה עם ציור אישי שהכנתם בעצמכם
כל הציוד כלול בסדנה – רק להגיע ולהנות ✨
קיום הסדנה מותנה במינימום של 2 משתתפים
תנאי הביטול –
ניתן לבטל או להעביר את ההרשמה לסדנה אחרת ללא עלות עד 72 שעות לפני הסדנה.
לאחר מכן, ביטול יהיה בתשלום מלא.
בקשות למעבר לסדנה בתאריך אחר לאחר מועד זה ייבדקו בהתאם לזמינות ולמספר המשתתפות בסדנה המקורית.
הסדנה תתקיים במינימום 2 משתתפות. במקרה של ביטול מצד מעבירת הסדנה יינתן החזר מלא או מעבר למועד אחר לבחירה.
במקרה של מזג אוויר או מצב בטחוני שלא מאפשר קיום סדנה יקבע מועד חדש לסדנה. במידה והתאריך החדש לא יתאים ניתן לקבל החזר מלא.





5
היה מאוד מעניין ומלמד, אני מרגישה שהגעתי עם טלאים של ידע ועזרת לקשר ביניהם דרך התייחסות ספציפית לחוסרים ביניהם. אהבתי שהיינו בקבוצה קטנה ושהיה יחס אישי ושבכל שלב ידעתי מה יהיה השלב שאחריו וזה עזר לי להתכונן מנטאלית לבנית הציור. היה מאוד מלמד והלוקיישן היה מהמם ויצירתי! אהבתי מאוד את התוצר והראיתי אחר כך את הציור לחברות והן אמרו שזה נראה קצת כמו צילום מרחוק והראיתי לאבא שלי שזיהה ישר את המבנה, מבחינתי זאת הצלחה נוספת עבורי💪🏼
5
וואי היתה סדנה מושלמת זה היה פשוט שלוש שעות של שקט ויצירה הרגשתי כאילו אני סוף סוף מצליחה לנשום ולהקדיש רגע לעצמי וגם למדתי מלא והתוצאה יצאה מטורפת, יצאתי בעננים ואני מחכה כבר לסדנה הבאההה