שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
תהליך עומק ליצירת שינוי אמיתי – Inner Bloom
יש רגעים בחיים שבהם אנחנו מבינים שמשהו חייב להשתנות.
כלפי חוץ אולי הכול “בסדר”, אבל בפנים יש עומס, תקיעות, פחדים, חוסר ביטחון, שחיקה, הצפה רגשית או תחושה שאנחנו רחוקים מעצמנו ומהחיים שאנחנו באמת רוצים לחיות.
אימון אישי משולב טיפול רגשי וטיפול בטראומות נועד בדיוק עבור המקומות האלה.
זהו תהליך שמחבר בין שני עולמות משמעותיים:
- האימון האישי – שמעניק כלים פרקטיים, מיקוד, הצבת מטרות, שינוי דפוסים ויצירת תנועה קדימה, עם כלים ברורים ותהליך סדור.
- הטיפול הרגשי והטראומתי – שמאפשר להבין לעומק מה עוצר אותנו, לשחרר עומסים מהעבר ולעבוד עם השורש הרגשי.
השילוב בין השניים יוצר תהליך עוצמתי, עמוק ומדויק יותר.
למה אימון בלבד לא תמיד מספיק?
לא מעט אנשים יודעים בדיוק מה הם “צריכים לעשות” —
להציב גבולות, להאמין בעצמם, להתמיד, לבחור אחרת, להעז, לשחרר קשרים לא בריאים או להפסיק לדחות את עצמם.
אבל למרות ההבנה והשכל, משהו בפנים עדיין עוצר.
הסיבה לכך היא שלעיתים קרובות הקושי אינו נובע מחוסר ידע או מוטיבציה, אלא מדפוסים רגשיים עמוקים שנוצרו לאורך החיים:
- חוויות עבר
- טראומות קטנות או גדולות
- פחד מדחייה או כישלון
- ביקורת פנימית
- חוסר ערך
- מנגנוני הישרדות
- עומס רגשי שהגוף עדיין מחזיק
כאן נכנס החיבור בין אימון לטיפול.
היתרון בשילוב בין אימון לטיפול רגשי
כאשר משלבים בין עבודה רגשית עמוקה לבין כלים אימוניים מעשיים —
השינוי לא נשאר רק ברמת המודעות, אלא הופך לשינוי אמיתי בחיים עצמם.
במקום רק “לדבר על הקושי”, לומדים גם:
- להבין את מקור הדפוסים
- לעבד רגשות בצורה בטוחה ומכילה
- לחזק ביטחון עצמי ותחושת מסוגלות
- לשחרר חסמים פנימיים
- ליצור יציבות רגשית
- לשנות תגובות אוטומטיות
- לבנות הרגלים חדשים
- לפעול מתוך חיבור פנימי ולא מתוך הישרדות
השילוב מאפשר מצד אחד ריפוי והקשבה פנימית, ומצד שני תנועה, מיקוד ותוצאות בפועל.
למה זה מוביל לתוצאות מהירות ואיכותיות יותר?
כאשר עובדים רק על הפעולה החיצונית, בלי לגעת בשורש הרגשי – הרבה פעמים נוצרת תחושת “מאבק” או חזרה לאותם דפוסים.
אבל כאשר הגוף והרגש מקבלים מקום בתוך התהליך:
- יש פחות התנגדות פנימית
- נוצרת בהירות עמוקה יותר
- קל יותר להתמיד
- מתקבלת תחושת הקלה ושחרור
- הביטחון והחיבור העצמי מתחזקים באופן טבעי
- והשינוי מחזיק לאורך זמן
במילים אחרות
לא רק לומדים “איך להצליח”, אלא גם מרפאים את מה שמנע עד היום להרגיש ראויים, בטוחים וחופשיים באמת.
למי התהליך מתאים?
התהליך מתאים למי שמרגיש/ה:
- תקיעות בחיים האישיים או המקצועיים
- עומס רגשי או שחיקה
- חוסר ביטחון עצמי
- חרדות, פחדים או הצפה
- קושי בזוגיות או במערכות יחסים
- דחיינות וחוסר מימוש
- קושי להציב גבולות
- חזרה על אותם דפוסים שוב ושוב
- רצון להתחבר לעצמי בצורה עמוקה יותר
- צורך בשינוי אמיתי ולא רק “פתרון זמני”
איך נראה התהליך?
התהליך מותאם באופן אישי לכל אדם וכולל:
- פגישת היכרות ובדיקת "בשלות לתהליך- ללא עלות וללא התחייבות.
- שיחות עומק והבנה של דפוסים
- הצבת מטרת על ויעדים שרוצים להשיג בתהליך
- עבודה רגשית מותאמת
- כלים מעשיים לחיי היום־יום
- חיזוק מודעות וביטחון עצמי
- עבודה עם הגוף והמערכת הרגשית
- תרגולים וכלים – יישום הכלים הלכה למעשה.
המטרה היא לא רק “לתפקד טוב יותר”,
אלא לחיות מתוך חיבור, יציבות, חופש פנימי ואמונה אמיתית בעצמך.
שינוי אמיתי מתחיל כשמפסיקים להילחם בעצמנו
כאשר משלבים בין הקשבה עמוקה לנפש לבין עשייה מדויקת ומקדמת —
אפשר להתחיל ליצור חיים שלא מבוססים רק על הישרדות, אלא על נוכחות, בחירה וצמיחה אמיתית.
דגשים חשובים:
בקרוב תפתח סדנה שפתוחה לקהל הרחב – 10 מפגשים- לבירורים כתבו לי בווצאפ
האימון האישי הוא שעה , כל שאר הכרטיסים הם לפעילות של שעה וחצי כל מפגש
תוכלו לבחור מועד ראשון באתר ואנחנו נקבע את שאר המפגשים בנינו 🙂
לשאלות ופרטים נוספים כתבו לי בווצאפ



ספרו איך היה לכם
לבטל
משתתפים מספרים(7)
למעלה מ-10 שנים עסקתי בתחום הכלכלי והפיננסי, סיימתי לימודי תואר שני בכלכלה ומינהל עסקים, בנקאית עסקית ורפרנטית ביטוחי בריאות וחיים. במשך שנים, מגיל 16 סבלתי מכאבים לפעמים הכאבים שיתקו אותי לחלוטין, ולא יכולתי לקום מהמיטה למשך מספר ימים, עם לידת בני השני לפני 10 שנים המצב החמיר עוד יותר ומכאב כרוני יום-יומי אבל כזה שאפשר לי לתפקד כאמא, זה הפך לכאב בלתי נסבל ואת רוב עבודות הבית כבר לא יכולתי לעשות, לא הייתי מסוגלת ללכת ברגל לגני משחקים עם הילדים, והפסקתי לחלוטין לעלות איתם על מתקנים, דבר שנהנתי והם נהנו עוד יותר, הפכתי להיות גם עצבנית וכעוסה, ופשוט הרגשתי תסכול שהולך וגובר עם כל יום שחולף, אז עוד לא הבנתי בכלל שיש קשר בין גוף לנפש, לאחר אינספור בדיקות וטיפולים, הבנתי שאני צריכה לחפש כיון אחר, בנחישות התחלתי לבדוק תחומים נוספים ביניהם CBT, NLP ועוד... כשהגעתי לסדנת ריברסינג בקבוצה עם אנשים שאני לא מכירה בכלל, לא הגעתי עם ציפיות, ואף זילזלתי בזה, אבל איזה אמא במצבי לא תסכים לברוח לכמה שעות באמצע היום ביום שישי? ושם פשוט קרה קסם, באותו היום החלטתי לעזוב הכל, ולהתחיל מחדש, לעזור לאנשים לחוות את הריפוי שאני חוויתי, ועדיין חווה. בשנים שלפני עסקתי בליווי חיילים משוחררים אותם העברתי תהליכי אימון ללימודים גבוהים והכשרות מקצועיות, וכן לתעסוקה מקדמת, הקמת עסק, ומאוד נהנתי והרגשתי סיפוק לראות איך חברה שלא האמינו שיתקבלו ללימודים כאלה ואחרים מגיעים להודיע לי שהתקבלו לאוניברסיטאות הכי טובות. כשהחלטתי ללכת וללמוד לטפל בתרפיית נשימה וריברסינג, חשתי גם געגוע עז לראות שינויי מהותיים ומשני חיים, וכך נולדה המחשב לשלב בין שני התחומים, ומייד הבנתי שזה נועד להיות כך, כל המסלולים שעברתי בחיים, כלכלנית, מאמנת מנטלית, בנקאית, רפרנטית ביטוחי בריאות ופיננסים, כל אלא נשזרו זה בזה ויצרתי מענה מקיף, מדוייק תחת קורת גג אחת של אהבה חמלה ומצויינות. וכל זה צמח מתוך חוויה אישית של משברים שחוויתי כילדה, הלביאה שהתגנבה ותפסה מקום ועזרה לי לזכור כמה אני חזקה, אבל גם לא אפשרה לי לבכות או לבטא כל רגש של חולשה או לבקש עזרה, בזכות הטיפולים לא רק שמצבי הבריאותי השתפר, גם הביטחון והערך העצמי שלי השתפרו פלאים, ואני פשוט בתנועה של צמיחה והתפתחות בכל התחומי חיים, אני אמא לשלושה בנים, ואני מרגישה הרבה יותר רגועה, סבלנית ומכילה, ובתקופה הזו של מלחמה מתמשכת אני מבינה שזה מה שתומך בי. ריברסינג הינה שיטת נשימה, נשימה מודעת ומעגלית, כשהשאיפה והנשיפה מחוברות, מה שמעלה את התת מודע לרמת המודע ואף מעלייה, מביא את הנושם לתדר גבוה, ושם ניתן לפגוש את החסמים שנוצרו בסיטואציות שונות בחיינו ובעיקר בילדות, את הטראומות הקטנות והגדולות שגרמו לנו לקפוא במקום, וכשהתנועה נעצרה, הוטבעה אמונה שמגבילה אותנו לממש את היכולות, הכישרונות והייעוד שלנו. מזמינה אותך להגיע לטיפול אחד ולהתחבר לעצמך (מקבלת רק נשים בטיפול אחד על אחד, גברים מוזמנים לסדנאות) מקבלת בחריש, ובתיאום טלפוני גם רחובות ורמת גן.
שלחו הודעהההודעה נשלחה בהצלחה!
Send mail failed
Please enter input field
5
לאחר שחוויתי סדנה בקבוצה וראיתי את המקצועיות והיכולת שלך לתת מענה אישי בקבוצה, החלטתי להגיע גם לאימון עיסקי, חלמתי לפתוח עסק ולצאת לעצמאות, התחלנו אימון ממוקד שבו כבר בפגישה הראשונה הצבתי מטרה, במהלך כל המפגשים קיבלתי כלים מדהימים והראת לי צעד אחרי צעד באופן אסרטיבי אך מכיל ותומך איך להשיג את המטרה, תודה על העקשות שלך, על כך שלא ויתרת לי גם כשאני כמעט ויתרתי, על כך שבזכות התהליך למדתי להוקיר את עצמי ולהמשיך, כמו שאת תמיד אומרת Keep Going.
5
הגעתי אלייך לחוות ולהבין מה זה השילוב בין אימון לטיפול, לא הבנתי איך שני הדברים נקשרים באחד, האחד עוסק בעבר השני עוסק בכאן ועכשיו והלאה. הגעתי אלייך לאימון עסקי בשילוב עם טיפול בתרפיית נשימה, וואו!!!! אין לי מילה אחרת שיכולה לתאר את השוק שהרגשתי מהעומק, הרגשתי לנכנסתי לחללית וטסתי לעולם אחר. מצאת שיטה ייחודית, מיוחדת ועמוקה, השילוב בין אימון לטיפול הינו מתכון פשוט מנצח. ואת, את כל כך מיוחדת!!! כל כולך לב אחד ענק ומרגישים את זה בכל רגע משיחת הייעוץ, דרך הקליניקה ועד ההתעניינות שאחרי. מאחלת לך לגדול ולפרוח כמו שמך, פרי- החיים.
5
אנסה לסכם בקצרה, וזה פשוט לא פשוט. עברתי איתך תהליך של ליווי אישי, הגעתי אלייך שבורה מהוססת והאמת גם סקפטית לחלוטין. כשנכנסתי לקליניקה איתך, הרגשתי שאני נכנסת למקום נינוח ומוגן, שמקשיב לצרכים שלי, מקום שמהווה עבורי מפלט מהיום-יום שלי, מקום של שקט של הקשבה, של האפשרות פשוט להיות. הגישה המרגיעה שלך, יכולת ההקשבה, תשומת הלב שלך לפרטים הקטנים, כל אלה יצרו עבורי תחושת ביטחון. כל אלה ועוד, עזרו לי להתפתח, להיפתח, ולהגיע להבנות ולשינויים משמעותיים, תודה לך על מי שאת, ומאחלת לכל לב שבור להגיע אלייך ולצאת שלם כפי שאני יצאתי.
5
היזדמנות מצויינת להגיד שהענק לי חוויה מיוחדת, השיחה המקדימה הייתה נעימה, בגובה העיניים וקשובה, סשן נשימות עומצתי בו הוצפתי ברגשות שונים ומצידך הייתה הכלה וקרקוע, בימים שאחרי הטיפול עלו בי תובנות לגבי נושאים שהתמודדתי איתם באותם ימים, משהו שם השתחרר. מאחלת להרבה אנשים להנות מהעוצמה ומהאנרגיות ובעיקר מטוב הלב שלך.
5
השתתפתי בסדנת נשים בהנחייה של פריהיות, היה מדהים ומרפא , מי שמגיע אלייך זוכה, עלי והצליחי.
5
היגעתי לפריהיות לטיפול אישי בתרפיית נשימה, ממליצה על פריהיות בחום, הטיפול היה מאוד חוויתי וגם עובד באמת עמוק על הפן הרגשי, פריהיות תודה ענקית על הטיפול והעומקים שלך.
5
אנסה לסכם בעיקר את החוויה שעברתי במפגשים איתך. מבחינתי, הכול בעולם הוא אנרגיה. אנחנו חיים הרבה יותר את מה שלא נאמר מאשר את מה שנאמר. כשנכנסתי לטיפול איתך, הרגשתי שאני נכנסת למקום נינוח ומוגן – מקום שמקשיב לצרכים שלי. מקום שמהווה עבורי מפלט מהיום־יום, מקום של שקט, של הקשבה, של אפשרות פשוט להיות. הגישה המרגיעה שלך, יכולת ההקשבה שלך, העובדה שאנחנו לבד ואת מפנה אליי את מלוא תשומת הלב שלך – המזרן הנעים, המוזיקה, ההתחשבות בבקשות שלי ובצרכים שלי – כל אלה יצרו עבורי תחושת ביטחון עמוקה. הרגשתי את ההתכווננות שלך אליי – אם הרגשת שאני לא מעוניינת שיגעו בי, לא נגעת; וכשחשבת שכבר אפשר – נגעת בעדינות ובדיוק. נתת לי להיות בתוך המקום שלי, ולהרגיש שאת שם בשבילי כשאני צריכה אותך. הנשימה המעגלית לא הייתה לי קלה, אבל גילית כלפיי הבנה עמוקה, והענקת לי הדרכה מותאמת לצרכים שלי, בלי כפייה, מתוך רגישות ודיוק נדירים. הדיוק הזה – הוא לא מובן מאליו בעיניי. הוא עזר לי להתפתח, להיפתח, ולהגיע להבנות משמעותיות. תודה. 💫