שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
סדנת בישול איטלקי אותנטי, כמו באיטליה!
סדנת פסטות ורביולי
בסדנה זו נכין בצקים לפסטה מקמח דורום ופסטות במגוון צורות שאותן נגיש ברטבים שונים לפי טעמם של המשתתפים וירקות שונים הזמינים בשווקים .
נפתח במגןןן של מנות אנטיפסטי כפי שמגישים אותן באיטליה במטבחיהם העשירים של צפון ודרום איטליה
ונלווה את הסדנה סדנה ביין חופשי ובהסברים והדגמות של השף האיטלקי ג'אקומו שיענה גם על שאלות בנושאים.
משך הסדנה כ-3 שעות
*הסדנה ללא תעודת כשרות-אך כל המוצרים בסדנה כשרים














5
היה מקסים!!! אווירה חמה ואינטימית אוכל טעים מאוד ומכינים הרבה מנות❤️
5
היה תענוג גדול! יעקב איש מקסים וטניה אישתו אישה מלבלבת!! טעים מאוד ושווה בטירוף!
5
היה מעולה. יעקב היה אדיב ומקצועי, ולימד אותנו להכין אוכל טעים ביותר. היתה חוויה נהדרת. מומלץ בחום.
5
הגענו אשתי ואני לחגוג את יום האהבה. רצינו ללכת לסדנה ביתית יותר ואינטימית וזה מה שקבלנו! :) יעקב פתח בפנינו את ביתו ומיד מהרגע שנכנסו החוויה הייתה נהדרת. מוזיקה נעימה ברקע, שולחן ערוך ומזמין ואירוח למופת! יעקב הדריך אותנו, נתן טיפים, סיפר סיפורים נפלאים על איטליה ויחד הכנו 6 מנות טעימות ביותר! קינוחים, ראשונות ועיקריות. הריחות והטעמים היו מדהימים והכל בצורה שגם אנחנו נוכל עכשיו להכין בבית בעצמנו. היה מדהים, נעים ומומלץ מאוד לכולם להכיר את האיש המיוחד יעקב עם הידע הרחב והתשוקה הבוערת לאיטליה שמשתקפת לכל אורך הסדנה. מומלץ בחום!
5
אני וזוגתי הגענו לבית המקסים והמזמין של יעקב . התקבלנו בנימוס ואדיבות של איטלקי בנשמתו - האווירה , השפה , הלימוד , הסבלנות והסובלנות הפכו את החוויה למדהימה
5
היה מעולה הגענו ליום גיבוש וצוות הייתה אווירה מוא טובה ונעימה האירוח היה מזמין ונעים עם הרגשה ביתית חוויה טובה מאוד וטעימה מאוד יעקב היה 10 מתוך 10- העביר זאת בצורה מקצועית טובה ונינוחה מומלץ בחום תודה
5
הגענו כמשפחה לחגוג יום הולדת לבת. היה ממש מהנה, המנות היו טעימות כמו שיש רק באיטליה, ויעקב היה מקסים ובעל ידע נרחב. נהנינו מאוד מהאוירה ומהחויה. מומלץ מאוד!!!
5
באנו משפחה לחגוג לאבא ויצאנו ממש מרוצים, יעקב היה מקסים, וקשוב, ופתח את הלב וזה ממש תרם לחוייה! עשינו שם מנות ממש טעימות ויצאנו עם מתכונים שילוו אותנו בבית מומלץץץ
5
היה מדהים! יעקב פתח את ביתו ונתן לנו תחושה שזה הבית שלנו. האירוח נעים ומזמין. החוויה כיפית ומהנה והאוכל היה טעים ברמות! ממליצה בחום! תודה רבה :)
5
אין כמו המטבח האיטלקי, מי שרוצה טעימה מהמטבח הזה, הסדנה מושלמת בשבילו! הכל טרי, טעים, רענן, וטעמים של איטליה! ויעקב המדריך היה תענוג! תודה!