שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
הצטרפו לסדנת מנורות אפוקסי
בסדנא תלמדו איך לעצב מנורת לילה בעבודת יד .
במהלך הסדנא תוכלו לשלב ,פרחים מיובשים ,ותוספות בסטודיו.
ובנוסף תמונות אישיות , ומזכרות קטנות שתביאו אתכם לסדנא.
בסיומה של הסדנא תצאו עם מנורת לילה יפהפייה שתוסיף אווירה מיוחדת בביתכם.
מגיל 8 בלווי הורה. מגיל 12 לבד





5
סדנה מדהימה, מיקום נפלא, אסנת מהממת, והכל באווירה כייפית, מפנקת, מקצועית ונדיבה. ממליצה בחום יש שלל אפשרויות יצירה רבות ומגוונות.
5
השתתפתי בסדנה עם בת הזוג שלי, וזה היה מושלם. האווירה בסטודיו פשוט חלומית, ואסנת מנחה בכישרון :) אמא שלי נהנתה מכל דקה
5
סדנה מהנה, יצירתית וגם יוצאים עם פריט אמיתי לבית. אהבתי במיוחד את היחס האישי והעידוד לאורך כל הדרך.
5
הסדנה הייתה מעל ומעבר לציפיות. איכות החומרים, ההסברים , הקצב הנעים – הכול היה מושלם. לא רק שיצרתי מנורה ייחודית, אלא גם יצאתי עם חיוך גדול
5
חוויה מושלמת לזוגות,. הסדנה של אסנת היא שילוב של יצירתיות, רוגע ואווירה טובה. למדתי טכניקות חדשות, התחברתי לחומר, ונהניתי מההדרכה המדויקת והאישית. ממליץ בחום!
5
סדנת האפוקסי הייתה חוויה יוצאת דופן. המדריכה מקצועית, נעימה ומשרה תחושת ביטחון, אפילו למי שלא יצר מעולם. נהניתי מכל רגע :)
5
לא האמנתי שאצליח להכין משהו כל כך יפה בעצמי :) אסנת יוצרת אווירה נעימה וביתית, מסבירה כל שלב בסבלנות ונותנת מקום לביטוי אישי. הסדנה הייתה רגע קסום של יצירה והתנתקות מהשגרה.
5
חוויה מהנה וייחודית – גם לימוד, גם יצירה וגם תוצאה מהממת! הסדנה של אסנת בנויה בצורה מושקעת, עם דגש על כל פרט. האפוקסי היה הרבה פחות מאיים ממה שחשבתי, והכול בזכות הליווי המקצועי.
5
ממליצה בחום על הסדנה! הגעתי עם חברה ונהנינו מכל רגע. למדנו, צחקנו, יצרנו והכרנו מדריכה מקסימה. אני ממש גאה בעצמי.
5
הגעתי לסדנה בלי לדעת כלום על אפוקסי, ויצאתי עם מנורה מהממת ומלא של השראה. אסנת מנחה בסבלנות וידע, והאווירה הייתה נעימה ויצירתית. פשוט חוויה מעשירה, תודה ענקית!