שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
* השתתפות בסדנה מגיל 18 בלבד. מגיל 14 בליווי מבוגר משתתף
* קיום הסדנה מותנה בהרשמה של מינימום 8 משתתפים.
אז מה בסדנה?
- סינבון קלאסי
- פוקצ'ה מתוקה על בסיס בצק בריוש
- קראנץ שוקולד
- רוגלך – שכבות בצק בריוש ושוקולד (הדגמה )
- כדורי בצק פרמז'ן מלוחים
- שמרים נוטלה ותוספות
הסדנאות שלנו נפתחות תמיד בקבלת פנים הכוללת:
פוקצ'ות טריות הנאפות בטאבון אבן, מגוון ירקות אנטיפסטי, מבחר מטבלים, יינות לבנים ואדומים ללא הגבלה, לימונדה קרה, פינת אספרסו עשירה בתוספת משקאות מהצומח והכל בליווי צ'ייסרים קפואים ומוזיקה טובה.
ניתן לבטל השתתפות בסדנה בהודעה מראש בלבד וזאת עד 7 ימי עסקים טרם מועדה המקורי. במקרה ביטול עסקה יגבו דמי טיפול של 15 שקלים . אם שולמה הסדנה באמצעות שוברים , יבוטל מימוש השוברים.
פחות מ- 7 ימי עסקים ועד 3 ימי עסקים טרם מועדה, יוכל הלקוח לבקש לדחות השתתפותו בסדנה ולהירשם על בסיס מקום פנוי, לסדנה זהה או אחרת באותה עלות. דחיית המועד תהיה למועד שיקבע בתוך שלושת החודשים העוקבים למועד ההזמנה המקורי.
*ניתן לדחות/לשנות תאריך השתתפות בסדנא פעם אחת בלבד ללא אפשרות ביטול.
3 ימי עסקים ופחות טרם מועד הסדנה – לא ניתן לבטל או לדחות והלקוח יחויב בדמי השתתפות מלאים בסדנה, אף אם לא השתתף בה.
יודגש שכל האמור להעיל כולל בתוכו נסיבות שנגרמו/נוצרו כתוצאה ממגפת הקורונה ללא יוצא מהכלל.
ניתן להעביר ההשתתפות לאורח אחר בכל זמן ללא חיוב.
קיום הסדנה מותנה במינימום הרשמה של 8 משתתפים.
מבשלים חוייה תיהיה ראשית לבטל/לדחות סדנה ע"פ הרשום בתקנון החברה.





5
הסדנה הייתה מדהימה! זרמה בצורה מושלמת, מלמדת וטעימה במיוחד. זו הסדנה השנייה שאנו עוברים עם אוהד וכמו תמיד הוא העביר אותה ביד רמה! הסדנה הזו הייתה השביעית במספר שאנו מגיעים אליה וכל פעם מחדש מופתעים איך אפשר להתעלות על סדנאות קודמות. לחלוטין נחזור שוב ושוב ושוב...
5
הגעתי לסדנה לבדי, מאד חששתי מזה אך לשמחתי נהנתי מאד עם שאר הבנות שהיו איתי בעמדה.שברתי כמה מיתוסים,קיבלתי כמה טיפים ובסוף גם יצא טעים. אווה מעבירת הסדנה הייתה מקצועית חביבה סבלנית ומקסימה ..תודה.
5
היה מושלם מהנה למדנו המון והכי חשוב טעים ברמות❤️
5
סדנת אפית עוגות שמרים. היה מקסים וטעים. אוה המדריכה היתה אלופה ומקסימה.שאפו גדןל
5
הייתי בסדנאת מאפי שמרים של אוהד ביחד עם אחי הגדול נהנינו מאוד ולמדנו הרבה הידע של אוהד הוא עצום והוא מעביר אותו בצורה מעולה ביחד עם בדיחות והוא משרה אוירה מאוד טובה! אני אחזור שוב בטוח ממליץ מאוד
5
הגעתי לסדנא עם בת זוגתי שתחייה וכבר בשער הכניסה קיבל את פנינו בחור צעיר ונחמד שקיים את מצוות הכנסת אורחים במלואה פלוס. התוכן שהעבירה הקונדיטורית עבר בצורה כיפיית, קלילה ומחברת לנעשה תוך כדי הזרמת צ'יסרים וכמובן יין ומלא גלוטן לנשנש. אני ממליץ במקסימום על הסדנא, יצאתי עם המון ידע שאני כבר מיישם.
5
אני ואמא שלי חובבות מאפים, ועוגות, ושמרים, וחשבתי שזו תיהיה חוויה מגניבה שממש נהנה בה וזה היה מדהים
5
לקחתי את אישתי לכבוד יום הנישואין שלנו לסדנה שהיא תמיד חלמה וחיכתה לה, וזה היה פשוט מדהים לראות אותה כלכך נהנת בסדנה, וגם אני ממש נהנתי אין ספק סדנה איכותית
5
כל מה שאי פעם חלמתם לאפות במקום אחד, עוגות שכל אחד רוצה לדעת לעשות וזה נראה מסובך ואין כוח, בסדנה קיבלתי את הכלים לאפות אותן כמו שצריך והכל טעים טעים טעים