שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
בסטודיו ביתי מעוצב תשבו בנחת ותכינו יצירה מהבסיס עד התוצר המוגמר.
נתחיל מבניית השלד שאותו נעטוף בעיסת נייר ובהמשך נוסיף לו צבע בטכניקות שונות ותופתעו לגלות שיצרתם יצירת אומנות ברמה גבוהה .ניתן לבחור סוגי יצירות שונות לעיצוב.
הסדנה מתאימה לילדים מגיל 6 ומעלה






















5
שעתיים של כיף
5
התיישבנו כמה חברים מהעבודה בסטודיו של עפרה, קצת לצאת מהקופסא ולעשות משהו אחר עם הידיים, נהננו בסדנא כיפית, גם עיסוק בחומר מתחילתו עד לסופו וגם צביעה, מומלץ מאוד למי שאוהב להרגיש שהוא עושה את הדברים מהתחלה עד סופם.
5
אנחנו קבוצת פנסיונריות נרשמו לסדנא ונהננו מכל רגע, המנחה הייתה נעימה וסבלנית מאוד מאוד, הסבירה לנו את השלבים במקצועיות, מקום כיפי לישיבת חברות ועם תוצרים מקסימים!
5
חיפשתי פעילות משותפת ומיוחדת עם נכדתי טליה, והחוג אצל עפרה היה פשוט מושלם! נהנינו ליצור יחד, העבודה עם עיסת הנייר הייתה נעימה ומרגיעה, מה שיצא היה פשוט מדהים, מזכרת יפה בבית.
5
הגענו כזוג לסדנה ונהנינו מכל רגע! האווירה הייתה פרטית, נעימה ומזמינה בדיוק כמו שחיפשנו, וההדרכה הייתה מקצועית להפליא וסבלנית. לא האמנו שנצליח ליצור במו ידינו תוצרים כל כך יפים ומרשימים – ממליצים בחום לכל מי שמחפש זמן איכות יצירתי.
4
ההסברים היו טובים מאוד והאווירה נחמדה. אם זאת, הגשנו שלא היה מספיק זמן לבצע את פרויקט
5
תודה עפרה היה מהמם. היה כיף ליצור עם הבן שלי. שנינו הכנו יצירה מהממת וגם המקום היה מעוצב במלא יצירות. הזמן עבר מהר והיית נהדרת. תודה
5
זכינו לארח את עפרה המקסימה לסדנה מיוחדת לאמהות ובנות אצלנו. עפרה הפעילה קבוצה גדולבה של אמהות ובנות ב2 סבבים תוך נעימות רבה מקצועיות יצירתיות וסבלנות. לפני הסדנה עפרה היתה קשובה לצרכים שעלו מן השטח הן ברמת הפעילות המשותפת והן בצורך ליצור יצירה שתקשט את הפנימיה שלנו.היא עזרה לנו בחשיבה ובבחירת היצירה ודאגה לכל הפרטים הקטנים עד לשלב תליית היצירה המוגמרת בשטח. זכינו לחוויה מיוחדת .מומלץ ביותר!!
5
רוצה להמלית בחום על סדנת עיסת נייר של עפרה פניקשטיין. העבירה בתור סיום פרוייקט לבנות החמישית באולפנת אהבת ישראל בבית שמש.היתה לבנות חוויה מרגיעה ונעימה .כל תלמידה יצאה עם תוצר יפה ואישי. \ המנחה היתה סבלנית קשובה והדריכה שלב אחרי שלב .אל תפספסו.
5
עפרה היתה אצלנו במספר סדנאות [כ"כ נהננו בפעם הראשונה שהזמנו עוד]היא עושה זאת בהמון מקצועיות אוריה נעימה ותוצרים ברמה גבוהה. [הרימוניםם שהכננו לפני 4 שנים עדיין מקשטים לנו את הספריה] ממליצים בחום.