סדנת צורפות פרטית בכסף או בפליז

הברוש 75, שדה יצחק, ישראל

סדנה פרטית לזוג - ₪920
סדנה פרטית לשלושה - ₪1350

בחרו מועד: ניתן לבטל ולקבל החזר עד 48 שעות לפני הפעילות

לאחר ההזמנה ישלח אליך אישור למייל עם טלפון ופרטי הגעה
26.1 |
ראשון | 10:00

סדנת צורפות פרטית בכסף או בפליז

הברוש 75, שדה יצחק, ישראל

סדנה פרטית לזוג - ₪920
סדנה פרטית לשלושה - ₪1350

בחרו מועד: ניתן לבטל ולקבל החזר עד 48 שעות לפני הפעילות

לאחר ההזמנה ישלח אליך אישור למייל עם טלפון ופרטי הגעה
חיילי מילואים שימו לב!

פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.

משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.

שימו לב שאינכם חייבים להשתמש בסיוע של ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים

חוויה זוגית לכל אירוע:
יום הולדת, יום נישואים, בת מצווה או פשוט יום כיף יחד.
בסדנה תיחשפו לעולם הצורפות המרתק.
תלמדו ותעבדו בטכניקות צורפות מסורתיות.
הסדנה מועברת ע"י אלעד, צורף ואומן עם נסיון של 28 שנה.
אין צורך בנסיון קודם.
– יש להגיע עם מכנסיים ארוכים ונעליים סגורות.
– ניתן לקבוע גם בשעות הערב.
– זמן הסדנה שלוש עד ארבע שעות.
– הסדנה כוללת את כל חומרי העבודה.
– הסדנה כוללת נישנושים ושתיה.
 
מה תקבלו?
  • תעצבו ותיצרו לגמרי בעצמכם תצאו עם תכשיט עליו חלמתם בכסף או בפליז
  • תכירו את עולמו של הצורף
  • תבינו חומרים, טכניקות עיצוב ויצור

ספרו איך היה לכם

The maximum upload file size: 20 MB. You can upload: image. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

אלעד עוזרי, אמן, צורף, גמולוג ובעל רקע עשיר בצורפות ועבודות יודאיקה, בחר לחיות וליצור בסביבה הכפרית והשקטה של אזור רמות מנשה, לאחר מספר שנים של פעילות בסביבה הצעירה והחדשנית של תל אביב. את נטיותיו האומנותיות הראשוניות ספג אלעד עוד בילדותו, בירושלים של שנות ה-80 למאה הקודמת, שם נחשף לצבעיהן המגוונים של מסורות עתיקות, שלעיתים דומה כי ירדו מגדלותן ולעיתים דומה כי שורשיהן אוחזים בעוצמה בכל נימי הנפש של בני העדות והדתות השונות של ירושלים. בתוך בית ילדותו נתערבבו ריחות, טעמים, צבעים וצלילים ממשפחות הוריו שבחלקה היגרה מפרס, ומאיסטנבול העותומאנית ובחלקה הגיעה מצנעה, באנית מפרש שהפליגה מנמל עדן בשלהי המאה ה-19, והגיעה לנמל יפו העתיק, כשבאמתחתה כלים מסורתיים וסודות מלאכת צורפות תימנית עתיקה, שהועברו מדור לדור. עירוב הסגנונות והמאבק האין סופי בין הניגודים עובר כחוט השני ביצירתו של אלעד. ל דבריו המאבק האין סופי לשילוב הרמוני של ריחות, צבעים וסגנונות שונים, לעולם ישלוט ביצירתו. לדברי אלעד, מאבק זה של אמן מול אמיתותיו שלו, ושל אדם מול חומר עיקש ונוקשה, המעובד באש ובהלמות פטיש, מעצב את החומר, אך לא פחות מכך מלטש את האמן, את מיומנותו, היצירתיות שלו, אך גם מציב מגבלות לכוחו של האמן מול החומר. סימני מלחמת האמן בחומר אכן ניכרים היטב ביצירותיו של אלעד. בעוד שביצירותיו הראשוניות ניכר ניסיון ברור לשלוט בחומר שליטה ללא מיצרים וניסיון להכניעו לדמיונו של האמן, הרי ביצירותיו המאוחרות ניכרת הכרה במגבלות הכוח, כבוד לחומר ותובנה עמוקה שהכנעה מוחלטת של החומר שוללת את חיותה של היצירה, שכן מקור הקסם של היצירה נובע מתכונותיו הטבעיות של החומר, תכונות שלתפיסתו של אלעד, חובה להכיר ולכבד. משך שנים עסק אלעד בהוראת צורפות לנוער בסיכון במוסדות שונים בישראל. ההתחברות לליבותיהם ונפשם של נערים אלו, שגורלם בגד בהם, באמצעות היצירה הייתה עבור אלעד חוויה אנושית עוצמתית ששיקפה עבורו את העוצמה וכוח הריפוי הטמונים ביצירה מחד אך מאידך, את יפעת נפשם של אותם נערים ונערות שאפשרו ליצירה לסדוק את שכבות השריון ולהיכנס לליבותיהם פנימה. כור ההיתוך הישראלי, חוויותיו של אלעד בילדותו ובבגרותו עיצבו אמן בעל השקפה ייחודית ויצירה היודעת לשלב בדרך ייחודית, פלאית כמעט, בין מסורות וסגנונות, צבעים וטעמים ביצירה חדשנית, אנושית ומרגשת.

    שלחו הודעה

ההודעה נשלחה בהצלחה!

Send mail failed

Please enter input field

אלעד עוזרי, אמן, צורף, גמולוג ובעל רקע עשיר בצורפות ועבודות יודאיקה, בחר לחיות וליצור בסביבה הכפרית והשקטה של אזור רמות מנשה, לאחר מספר שנים של פעילות בסביבה הצעירה והחדשנית של תל אביב. את נטיותיו האומנותיות הראשוניות ספג אלעד עוד בילדותו, בירושלים של שנות ה-80 למאה הקודמת, שם נחשף לצבעיהן המגוונים של מסורות עתיקות, שלעיתים דומה כי ירדו מגדלותן ולעיתים דומה כי שורשיהן אוחזים בעוצמה בכל נימי הנפש של בני העדות והדתות השונות של ירושלים. בתוך בית ילדותו נתערבבו ריחות, טעמים, צבעים וצלילים ממשפחות הוריו שבחלקה היגרה מפרס, ומאיסטנבול העותומאנית ובחלקה הגיעה מצנעה, באנית מפרש שהפליגה מנמל עדן בשלהי המאה ה-19, והגיעה לנמל יפו העתיק, כשבאמתחתה כלים מסורתיים וסודות מלאכת צורפות תימנית עתיקה, שהועברו מדור לדור. עירוב הסגנונות והמאבק האין סופי בין הניגודים עובר כחוט השני ביצירתו של אלעד. ל דבריו המאבק האין סופי לשילוב הרמוני של ריחות, צבעים וסגנונות שונים, לעולם ישלוט ביצירתו. לדברי אלעד, מאבק זה של אמן מול אמיתותיו שלו, ושל אדם מול חומר עיקש ונוקשה, המעובד באש ובהלמות פטיש, מעצב את החומר, אך לא פחות מכך מלטש את האמן, את מיומנותו, היצירתיות שלו, אך גם מציב מגבלות לכוחו של האמן מול החומר. סימני מלחמת האמן בחומר אכן ניכרים היטב ביצירותיו של אלעד. בעוד שביצירותיו הראשוניות ניכר ניסיון ברור לשלוט בחומר שליטה ללא מיצרים וניסיון להכניעו לדמיונו של האמן, הרי ביצירותיו המאוחרות ניכרת הכרה במגבלות הכוח, כבוד לחומר ותובנה עמוקה שהכנעה מוחלטת של החומר שוללת את חיותה של היצירה, שכן מקור הקסם של היצירה נובע מתכונותיו הטבעיות של החומר, תכונות שלתפיסתו של אלעד, חובה להכיר ולכבד. משך שנים עסק אלעד בהוראת צורפות לנוער בסיכון במוסדות שונים בישראל. ההתחברות לליבותיהם ונפשם של נערים אלו, שגורלם בגד בהם, באמצעות היצירה הייתה עבור אלעד חוויה אנושית עוצמתית ששיקפה עבורו את העוצמה וכוח הריפוי הטמונים ביצירה מחד אך מאידך, את יפעת נפשם של אותם נערים ונערות שאפשרו ליצירה לסדוק את שכבות השריון ולהיכנס לליבותיהם פנימה. כור ההיתוך הישראלי, חוויותיו של אלעד בילדותו ובבגרותו עיצבו אמן בעל השקפה ייחודית ויצירה היודעת לשלב בדרך ייחודית, פלאית כמעט, בין מסורות וסגנונות, צבעים וטעמים ביצירה חדשנית, אנושית ומרגשת.

    שלחו הודעה

ההודעה נשלחה בהצלחה!

Send mail failed

Please enter input field

בסלון - כל הזכויות שמורות 2023
שליחת וואטסאפ
וואטסאפ 24/7

(מענה מחר בבוקר)

(מענה מחר בבוקר)

× שליחת הודעה