שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
בואו ליצור בסטודיו המיוחד שלי.
מוזמנים לחווייה בלתי נשכחת של יצירה בסדנת הקרמיקה שלי.
בבית פרטי קסום שנראה כמו מוזיאון, עם סטודיו ענק ומלא בעבודות האמנות שלי, אתם מוזמנים לצלול לעולם הקסם של הקרמיקה.
למבוגרים ולילדים כאחד- אין צורך בנסיון קודם.
לגעת בחומר, לעצב, לצבוע, וליצור יצירה אישית שתקחו אתכם הביתה.
אווירה אינטימית ומיוחדת עם יחס אישי לכל משתתף.
הזדמנות מושלמת ליום חווייתי עם המשפחה, חברים או אפילו זמן איכות לעצמכם.
אפשר ללוש את ההחימר, ליצור צורות ככל שדמיונכם יובילכם, וגם תבניות אינספור שניתן ליצור באמצעותן צורות אינספור עם חימר הקרמיקה.
בוואו נהפוך רגעים של יצירה ליצירות שנשארות איתכם לנצח!
















5
אמליץ מאד בהחלט. שרה קונפורטי אמנית מיוחדת, יש למה המון מה ללמד. היא איכפתית מאד, מלמדת בחיוך ובסבלנות
5
ממליצה מאד סדנה שלא פוגשים שכזו.
5
סדנה מיוחדת מאד, ההמלצה המצורפת בצילום בה כתבתי את חווייתי המיוחדת
5
ההמלצה הכתובה מדברת בעד עצה. התרגשות, יצירה, הערכה רבה
5
סדנה מעלפת. שרה לימדה אותנו ליצור בסבלנות רבה, האווירה היתה קסומה ממש. נחזור שוב בהקדם.
5
שרה יקרה תודה על סדנה מלמדת, כייפית ומגבשת.
5
הגעתי עם 2 ילדים. שרה נתנה להם לבחור לפי רצונם ברגישות ובסבלנות הקשיבה לבחירות ולהעדפות שלהם. סדנה שמתאימה לגדולים ולקטנים. נהנינו מאד. יצאנו מרוצים צאד. ממליצה בחום. תודה רבה מספחת בירן 13.4.2025
5
11.4.2025 שרה היקרה! תודה על סדנא יצירתית ופותחת את הראש. הבהיתי ליצור ולהתנסות בדברים חדשים! תודה!!! מרב בן אשר
5
11.4.2025 לשרה היקרה היה מעניין ומלמד. כייף לעבוד שוב עם הידיים! שמחנו לבלות זמן איכות ביחד בסדנא ובביתך המיוחד. תודה על האירוח המקסים. דורין
5
הגעתי עם חברותי לסטודיו של שרה. המקום ממש קסום. בית כפרי מלא בעבודות בכל פינה מחוץ לבית ובתוכו. מוזיאון אמיתי. האווירה מיוחדת. הסטודיו מילא אותנו בהשראה עם שפע הכלים והאפשרויות שיכולנו לבחור. זו פעם ראשונה שיצרנו בקרמיקה והיה ממש נפלא לחוש את החומר. באנו, התפעלנו, יצרנו, התרגשנו ואהבנו. זו הייתה חוויה מיוחדת שנזכור זמן רב. בוודאי שנחזור שוב לסדנאות נוספות. תודה לך שרה יקרה. רבקה