שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
סדנה חוויתית של יצירה כלים ופיסול.
*עבודה בחימר בצבעים שונים , יצירה ועיטור (בצבעים המיוחדים לקרמיקה ) של כלים ופסלים בעבודתו יד בטכניקות שאותן נלמד בסדנה.
*הכלים בטוחים לכלי אוכל ונכנסים למדיח .
*למעוניינים הדרכה אישית בעבודתו אובניים .
בסטודיו בוטיק בקבוצות קטנות (עד 5) .
בהדרכה אישית
שתיה קרה, קפה/תה וכיבוד קל.



















5
היה ממש כיף! עשינו כל מה שרצינו ועוד! הדס מקסימה ולימדה בסבלנות, ענתה על כל שאלה ועזרה להוציא לפועל כל רעיון! הייתה אווירה ממש טובה והרבה מקום ליצירתיות, מומלץ בחום!
5
היה נהדר! ממליצים מאוד. חוויה כיפית ומהנה
5
היה ממש מהנה, הגענו לסדנא זוגית של שעתיים וחצי. בסוף היינו שם שעתיים ו45 דקות כי המשכנו את היצירות עד הסוף. הדס מקסימה, נותנת יד כשצריך, משחררת כשצריך. נדיבה עם החומרים, כמה חימר שרוצים, כמה יצירות שרוצים. נותנת יד חופשית להביא רעיונות מהבית, מהאינטרנט או מה שרוצים וגם עוזרת אם אין רעיונות בכלל. היא התלהבה מהרעיונות שהבאנו בעצמנו. עזרה לנו להבין איך להוציא לפועל מה שרצינו, הייתה גמישה ובעלת תושייה. עוזרת ומלמדת טכניקות, יש את כל החומרים בסטודיו לזוג ומעבר. לא היה חסר דבר. הזמן עבר בכיף ומהר, גם הייתה נעימה בשיח איתנו. ממליצות בחום. המקום אינטימי ונעים, יש חנייה ומזגן. אחת הכינה 3 יצירות, ואחת 1. הדס נותנת את הזמן לכל אחד לפי הקצב שלי והרעיון שלו. לאחר מכן, צבענו את היצירות. הדס תצבע אותן בגלזורה ותשרוף אותן, נקבל אותן עוד מקסימום חודש.
5
היינו בסדנת קרמיקה ואבניים אצל הדס, אמא ובת, נהננו מאוד, הדס נותנת תחושה של רוגע לצד ביטחון. היה לנו כיף גדול ותחושה של חופש ושמחה
5
אני וביתי עברנו חוויה נהדרת אצל הדס . היא השרתה אוירה מאוד נעימה ומאפשרת, יצאנו עם תוצרים מדהימים, עושה חשק לחזור שוב.
5
היתה סדנא נחמדה מאוד. מאוד מומלץ.
5
עשינו סדנה פרטית משפחתית אצל הדס. היה פשוט נפלאאאאא הדס מקסימה,המקום נעים ומזמין,הדס מסבירה ומדגימה הכל,מאפשרת להתנסות שוב ושוב,להכין כמה כלים שרוצים מיעצת ועוזרת. מחכים לחזור שוב
5
היה מעולה! הדס מקסימה וזורמת, אפשר להכין הכל וכמה שרוצים, לא מגבילה בחומר. יש 2 אובניים ואפשר להכין עבודות יד. עוזרת ומלמדת והאווירה נעימה, בדיוק מה שחיפשנו. ממליצים בחום.
5
השתתפנו בסדנת קרמיקה מקסימה אצל הדס בתל מונד, והייתה חוויה פשוט נהדרת! הדס העבירה את הסדנה בצורה מקצועית, נעימה ומלמדת, עם אווירה פתוחה וכיפית. במהלך הסדנה יצרנו קערת סלט וכלי לעציץ – וזה היה גם מהנה כמו תרפיה וגם מספק לראות את התוצאה בסוף. מומלץ בחום לכל מי שמחפש חוויה יצירתית.
5
הגענו לסדנה זוגית בשישי בבוקר. הייתה אווירה מעולה ומאוד נהנינו! הדס מסבירה הכל בסבלנות, נותנת להתנסות במה שרוצים ועוזרת כשצריך. ממליצים בחום!