שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
ריברסינג (Re birth- לידה מחדש) הוא תרגול נשימה מעגלית מודעת המתבסס על טכניקות נשימה קדומות שהותאמו לאדם המודרני ומאפשר להתחבר דרך הנשימה למחשבות, רגשות, מתח פיזי וזיכרונות שמשפיעים עלינו.
התהליך חוויתי ועוצמתי ומשקף לנו דרך הנשימה שיש לנו חופש ויכולת לשנות ולבחור מחדש בחיים.
בסדנה הקרובה נתרגל נשימה עם התכווננות אל אותם חלקים בנו שצברו מתח ולחצים שמכבידים על היומיום וגורמים לנו לחיות בתת-נשימה.
באמצעות תרגול נשימה מלאה וחופשית נחזיר לעצמנו את החיבור לכוח החיים ולחיוניות הטבעית שנמצאת בנו, נהנה מזרימה פנימית נעימה, מנוחה ושחרור עמוק. משך המפגש – שעתיים
התהליך חוויתי ועוצמתי ומשקף לנו דרך הנשימה שיש לנו חופש ויכולת לשנות ולבחור מחדש בחיים.
בסדנה הקרובה נתרגל נשימה עם התכווננות אל אותם חלקים בנו שצברו מתח ולחצים שמכבידים על היומיום וגורמים לנו לחיות בתת-נשימה.
באמצעות תרגול נשימה מלאה וחופשית נחזיר לעצמנו את החיבור לכוח החיים ולחיוניות הטבעית שנמצאת בנו, נהנה מזרימה פנימית נעימה, מנוחה ושחרור עמוק. משך המפגש – שעתיים
לא נדרש ניסיון קודם.



5
איתמר ליווה אותי בתהליך נשימה עוצמתי ומרגש שהחזיר אותי לרגעים בילדות ועזר לי לשחרר מקומות חסומים
5
הרגשתי מאוד בטוחה ועטופה כשאיתמר מחזיק את המרחב עם הרבה נוכחות מצד אחד ורכות מהצד השני. הרגשתי את האכפתיות והעיניים הטובות, מה שממש איפשר לי לצלול ולהתמסר. דברים אצלי זזו וננגעו וקיבלתי בהירות נעימה ותחושת רוגע שהמשיכו איתי גם אחרי המפגש. ממליצה על איתמר בחום ?
5
תודה ענקית על סדנת הריברסינג. עבורי זו הייתה חוויה מרגשת, עוצמתית ומלאת ריפוי. בזכות ההובלה העדינה והקשובה שלך הרגשתי חופש להשתחרר ולהעמיק פנימה. תודה על המקצועיות, הלב הרחב והאור שאתה מעניק לכל מי שסביבך ?
5
רציתי לשתף בקצרה שהחוויה האחרונה היתה לי משמעותית ברמות גדולות שאין לתאר. המוח והגוף מוצף בריפוי והסתכלות חדשה - ההרגשה שלי היא שצריך להתרגל ללכת בנעליים החדשות האלה והעיניים החדשות האלה תודה לך על המרחב וההזדמנות ?