שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
אפשרות לבוא ולעסוק בחומרי הסטודיו השונים באופן פתוח ולא מונחה, תוך ליווי שלי, הסבר והוראה מותאמת רעיון/טכניקה. כל משתתפת יוצרת מה שעולה על רוחה או נעזרת בי ברעיונות. ניתן לעבוד בקרמיקה וליצור פסלים, כלים, דברים שימושיים לבית או פשוט לשחק עם החומר ולראות לאן הוא יקח אותך. יש לי גם בסטודיו צמר כבשים וניתן ללבד איתו דברים שונים, חומרי ציור וניירות, חוטי ובדים, חוטי ברזל, חומרי טבע ועוד.
השמיים הם הגבול! אני שם בשביל ללוות ולסייע בתהליכים השונים מתוך ניסיון רב השנים שלי בעבודה עם חומרים מגוונים ופיתוח טכניקות שונות.






5
ענבל היקרה מאד נהננו היום, את כ"כ נעימה ועדינה, עם הרבה רגישות ויחס חם. תודה לך הכל. תמשיכי ביצירה המדהימה שאת מביאה לעולם 🫶🏼
5
אני רוצה להמליץ על חוג הקרמיקה של ענבל. מתקיים בסטודיו שלה בקיבוץ מגל. הסטודיו מרווח ונעים ויש בו כל מה שצריך. ענבל מסייעת ומלווה וכיף ללמוד ממנה. האוירה טובה. יש פינוקים טעימים שמוסיפים לכיף. בקיצור- זמן איכות, תרפיה ויצירת עבודות שכיף לקחת הביתה!
5
אני נמצאת בסטודיו של ענבל כשנה וחצי. השיעורים בסטודיו זו המתנה השבועית שאני מעניקה לעצמי. הסטודיו מאפשר לי להתנסות בעבודה עם מגוון חומרים - חימר, ליבוד, יומן ויזואלי ועוד ועוד. במהלך השיעורים הכרתי טכניקות עבודה מגוונות ופיתחתי את הדמיון. ענבל מצליחה להגיע ללב של כל אחד ואחת בזכות רגישותה ויכולת ההכלה שלה. ממליצה לכם מכל הלב לנסות!!!
5
איך מתארים בצורה המדויקת ביותר מקום שכל פעם כשמגיעים אליו מרגישים חדווה ופרפרים בבטן. חשיפה מטורפת לגירויים ושלל אפשרויות אין סופי , הסטודיו של ענבל הוא סטודיו מאפשר! מעבר לעושר שהוא מכיל כשנכנסים פנימה מרגישים שנכנסים לתוך ספר אגדות קסום. ענבל כולה לב אחד ענק והשילוב של האנושיות והמרחב מוליד חופש ליצור ולבטא בנוחות ובשמחה כל מה שעולה בדמיון ואף יותר. אפשר להתבונן, להקשיב, לחלוק , לשתף ולצאת כשהראש בעננים , החוויה נהדרת ויש ציפיה כבר לפעם הבאה , שווה שווה ביותר
5
המקום של ענבל(י).. בכל שבוע, כאשר אנו מגיעים לסטודיו של ענבל אופפת אותנו חוודת יצירה ועונג.. ענבל, אמנית ייחודית בעלת ראיה לא קונבנציונאלית סוחפת אחריה את כולנו, פותחת בפניינו עולם מלא בשפע, קסם ויצירתיות. ממליצים בחום רב על חוויה קסומה ומרגשת ?❤?
5
הכי כייף בסטודיו זו ענבל ? כי היא יודעת למצוא את האיזון בין ללמד ולהוביל לבין ללוות ולתת לכל אחד להתקדם וליצור בדרך שנכונה לו. 4 שנים מאיה שלי אהבה ככ להגיע לסטודיו, לפעמים להמציא ולפעמים לפי תבנית או בכלל עבודה אחרת. לענבל יש שפע של רעיונות יצירתיים ליצירה בחומרים שונים ובשילוב ביניהם. הכל בהתאם למצב רוח. ותמיד בסבלנות ועם מילה טובה. גם אני עצמי למדתי בהשראתה לוותר על הצורך במושלמות, ידעה איך ומתי לומר ולעשות. עד היום נהנית להשתמש ולראות את מה שיצרתי אצלה
5
כל פעם שאני מגיעה לסטודיו אני מודה בליבי על המקום הזה ??מקום שגדלתי בו כילדה ומאפשר לי להיות אני בטוב וברע ענבל אדם מיוחד ונותנת הרגשה נפלאה יש המון אפשרויות ליצור בהם לא רק חימר וזה נפלא ומרומם את הנפש אני היום כבר מציגה תערוכה והרבה בזכות ענבל והמקום שלה תודה לך אהובה על כל רגע????
5
הגעתי למקום של ענבל לאחר חיפושי באינטרנט אחר סדנת חימר שאוכל לעשות יחד עם שלושת אחיי לכבוד יומההולדת של אחד מהם. לשמחתי מצאתי את ענבל, שאחר כך קלטתי שהיא האמנית יוצרת הספר "כל יום חתול" שיש לי על המדף בבית! (עוד נקודה לטובתה ?) הסדנא הזו תיחרט אצלי בזיכרון כחוויה משפחתית ויצירתית מרגשת. ענבל יצרה לנו מקום אינטימי קסום להפליא, מלא צבעים, חומרים, שלווה ויצירתיות (ופינוקים טעימים!!!). הדריכה אותנו בעבודה על החימר ועזרה לכל אחד בצורה פרטנית וסבלנית. ממליצה בחום!! לכל מי שמעוניין בחוויה שונה ומיוחדת. ענבל, תודה לך מכל הלב שאיפשרת לאחים שלי ולי ליצור יחד איתך זיכרון יקר שישאר איתנו תמיד. תודה ❤️
5
מרחב תומך מקצועי ולא שיפוטי שמוציא את המיטב מכל מי שמגיעה. ענבל אנושית, חמה ובקיאה במגוון טכניקות יצירה. מומלץ בחום!
5
המקום של ענבל הוא שילוב תומך ומשמח של חומר ורוח. ימי שני בבוקר, הפכו להיות העוגן הרך והיצירתי של השבוע, מקום בו הביטוי זורם מהלב אל הידיים וענבל שם כדי לאפשר, ללמד, לעודד ולהתפעל מהבריאה המשותפת. תודה!