שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
בואו ללמוד איך מכינים סבונים. תלמדו על חומרי הגלם, אופן הכנת סבון, ותפשילו שרוולים ותכינו סבונים מקסימים במגוון צורות לפי בחירתכם. סבונים שנראים טוב כאילו יצאו מחלון ראווה של קונדטוריה בפאריז, או ממוזיאון עתיק, אתם בוחרים אתם מחליטים. כל אחד יבחר את הריחות שהוא רוצה בסבונים: שוקולד, וניל, ריח פריחה או בושם יוקרתי.
הסדנה אורכת שעתיים, בסוף הסדנה כל משתתף יכין 2 סבונים לפי בחירתו, הסבונים יהיו מוכנים לקחת הביתה בסיום הסדנה. ( אנו נשתמש בבסיס סבון מוכן מראש בסדנה – כדי שתוכלו להשתמש בהם כבר באותו היום:)).
הסדנה מתקיימת בסטודיו באווירה שלווה ונעימה ובקבוצות קטנות.












5
באנו לחגוג לסבתא יום הולדת והיה ממש כיף! הסדנה באווירה נעימה צבעונית וריחנית! תודה רבה גילי!
5
עשינו את הסדנא עם אשתי והיה מאוד כיף ומעניין. ממליץ בחום.
5
נטע נכדתי ואני בילינו היום בסדנה ונהנינו מאד מאד. גילי מקסימה קשובה ומעודדת. המקום פשוט מושלם . תודה.?
5
סדנה מעולה! היינו 3 חברות והיה ממש כיף! גילי ממש מקסימה וסופר מקצועית וסבלנית!
5
הייתי בסדנת הכנת סבונים למבוגרים. גילי מקסימה, נעימה, סבלנית וידענית. הסדנה מאורגנת היטב וכוללת מינון מאוזן של הסברים ועשייה - יצאתי עם הרבה ידע וגם עם סבונים יפהפיים שהכנתי. היתה לי חוויה נפלאה.
5
מקום נהדר וחוויה נהדרת. אפשר להכין סבון בצורות שונות ובצבעים והיו הרבה ריחות שאפשר לבחור להוסיף לסבון, מומלץ מאוד.
5
זו הייתה פעילות כל כך מהנה לכל המשפחה. כל אחד זכה להכין את הסבונים שלו בצבעים ובריחות שונים. למדנו על המרכיבים שהוכנסו לסבון וכיצד הוא עשוי. מומלץ מאוד!
5
חוויה כל כך נהדרת! הילדה שלי בת ה-12 ואני נהנינו מאוד בסדנה! גילי באמת עושה את זה מכל הלב וזה מראה!
5
חוויה מעולה. אשתי ואני ממש ממש נהננו ויצאנו בידיים מלאות בכל טוב. גילי מביאה הרגשה של בית החל מהרגע שנכנסת ועד לרגע היציאה. מומלץ לבקר
5
חוויה מדהימה! בחיים לא הייתי מאמין שסדנת סבון יכולה להיות כה עשירה והכרחית לא רק לנפש אלא גם לנשמה. תודה אישית לטבחי הסבון הקטנים עידן לנדאו וסרגיי בריינין שעזרו ותמכו בכל התהליך. ממליץ בחום! בהחלט אחזור פעם נוספת.