שירות לקוחות
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-13:00
שבת: אין שירות לקוחות,
אבל ניתן לבצע הזמנות 24/7
חיילי מילואים ומחזיקי כרטיס FIGHTER שימו לב!
ניתן לשלם לפעילות זו עם כרטיס FIGHTER ובנוסף פעילות זו נכללת בסיוע חד פעמי במימון טיפול בגובה עד 1,500 ש”ח למשרת מילואים ובן/ת זוג.
משרת המילואים שירת 30 ימים ומעלה בצו 8 חרבות ברזל.
שימו לב שאינכם חייבים לנצל את ה-1500 ש"ח בבת אחת, אפשר ללכת לפעילויות שונות בזמנים שונים
מוזמנים למפגש יצירתי ומשמח עם החומר, בואו ליצור, להיות בכאן ועכשיו, להתמסר לקסם הסטודיו והשפע שיש כאן,ולהתנסות בעבודה על האובניים.
ביחד עם הגלגל והסיבוב, נולדים כלים אותם אתם תיצרו שלב אחרי שלב, עם הדרכה צמודה ואישית שלי.
מתאים לבני זוג, להורה וילד (מגיל 12), ליום כיף עם חברה, כמתנת יומולדת לאהובים, או פשוט לצאת מהשיגרה ולבוא לטעום מהקסם הזה.
*חשוב חשוב – ציפורניים ארוכות ממש מפריעות לעבודה על האובניים !! … רק אומרת 🙂
הכלים אותם תיצרו ישארו בסטודיו לתהליך של יבוש ושתי שריפות
ולאחר כשבועיים – חודש אסמס שהעבודות מוכנות.
שימו לב – איסוף העבודות מרגע קבלת הסמס הוא כשבועיים ימים,
אחרי מועד זה לא אוכל להתחייב לשמור העבודות.
שימו לב לקניית הכרטיסים- אמצע שבוע וכרטיס לסופש
























5
חגגנו לעמית יומולדת, יחד עם מיכל והאובניים (: במושב יפיפה במרכז במרכז הארץ (בית נחמיה) בסטודיו מרשים מיצירות בפיסול חימר. פעם ראשונה שאנחנו משתמשים באובניים ללא חשש בליווי הדרכה סבלנית ומעשירה של מיכל. ממליצים בחום ?
5
בן זוגי ואני הגעתי לסדנא עם מיכל. מיכל ישר קיבלה אותנו עם חיבוק גדול, עוגה טעימה ותה צמחים מהגינה. מוזיקה כייפית התנגנה ברקע והאווירה הייתה ככ נעימה ומרגיעה. מיכל מורה סבלנית ומקצועית וישר מהשיעור הראשון הצלחנו בזכותה לצאת מסופקים עם כלים יפים שהצלחנו לעשות בעצמינו! אני ממש ממש מצליצה לכולןם !!
5
ווואווו, מילים אינן מספיקות לתאר את אשר חווינו. אתמול אני ובת זוגתי הגענו לסדנה המדהימה של מיכל, קדרות באובניים (14/2/24). איזו אווירה אותנטית ונעימה. מוזיקה/מנגינה שזורמת איתנו אל השקט והצלילה לחומר ובאובניים המסתובבות. חברתי נהנתה כל כך שיצאנו מחויכות, איני מגזימה! זו חוויה שכל אחד/ת חייב/ת להתנסות בה. ומיכל! מאיפה להתחיל, כמה סבלנות, הגישה לנו עוגה טעימה ובריאה (תבקשו את המתכון) ותה חמים ונעים. כמה סבלנות יש למיכל, כמה מחמאות, חמימות בכל התהליך היא הייתה איתנו, קשובה לנו. צעד אחר צעד, תחילה הסבירה במילים, לאחר מכן במעשים. בתכלס, לא מה שיוצא הוא החשוב, אלא החוויה שצברת. עם מיכל המורה המדהימה, אפשר לצבור המון חוויות. תודה לך, את אלופה ואני מחכה שתפתחי חוגים. סופ"ש נעים.
הגעתי עם בעלי לסדנת קדרות זוגית לכבוד יום הולדתו. מיכל קיבלה את פנינו בחיוך גדול והסבירה בסבלנות רבה את כל שלבי העבודה ביצירת כלים על אובניים.הסדנה היתה חוויתית ומרגיעה.האווירה בסטודיו מאוד נעימה וניכר שמיכל עוסקת במה שהיא אוהבת.אני ממליצה בחום להגיע לסדנה קסומה ויוצאת דופן ולהנות משעתיים של ניתוק,הנאה ויצירה.
5
תודה מיכל על חוויה זוגית מקסימה ולא שגרתית. נהנינו מאוד מהמגע ומהמשחק בחומר, מההסברים וההדרכה שלך. ובסוף גם יצאו כלים ממש נחמדים שאנו ממתינים לקבל לאחר שישרפו בתנור.
5
היה מקסים , מרגיע ומאפשר היינו זוג ונהננו , האוירה קסומה ובייתית אני בהחלט ממליצה
5
חוויה מדהימה וכיפית בסטודיו הביתי המואר של מיכל המקסימה, ככ נהנינו ליצור על האבניים באווירה מכילה ואינטימית. מיכל מאד התאימה את עצמה אלינו: הסבירה בסבלנות מרובה, אפשרה לנו והתנסות ולטעות, זרמה עם הבקשות והרצונות שלנו וגם באה לעזרה. פשוט תענוג מומלץ! אנחנו בטוח נחזור...
5
הגענו למיכל לסדנת אובניים זוגית נהנו ברמות מיכל מסבירה הכל בצורה נעימה ממש וגורמת להרגיש כמו בבית הייתה איתנו בכל התהליך ויצרו כלים מהממים ממליצים מאוד להגיע ולחוות את החוויה המדימה הזאת ❤️
5
הזמנתי לבעלי לכבוד היום הולדת סדנה זוגית , מיכל הסבירה בסבלנות רבה והיתה סדנה מהממת, כייף להתנסות במשהו חדש, החוויה היתה מרגיעה ומספקת בעלי אפילו ביקש לבןא עוד פעם?
5
סדנת הפתעה לאישתי ליום הולדת, אפס ניסיון בקדרות. מיכל מקסימה והיה חיבור מיידי, קיבלה אותנו עם עוגת גבינה לכבוד היום הולדת של שירן ועוד פינוקים טעמים. הסטודיו עם אוירה כפרית ומרגיעה, הפלייליסט הייתה בדיוק לטעמנו, לרגע חזרנו לילדות, לשחק בבוץ על האבניים היה מהפנט, למדנו הרבה יצרנו כלים וחוייה בלתי נשכחת. תודה רבה למיכל על ההשקעה והסבלנות. שבת שלום